معلمان سیستان و بلوچستان در انتظار اجرای طرح قرارداد معین

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از تاخیر در اجرای قرارداد معلمان سیستان و بلوچستان خبر داد.

در سال‌های اخیر وزارت آموزش و پرورش به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در بخش‌ها و شهر‌های مختلف به منظور امنیت شغلی و افزایش حقوق معلمان اقدام به طرح قرارداد معین کرد. با توجه به این طرح تبدیل وضعیت استخدامی کارمندان و معلمان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به طرح قرارداد معین در استان سیستان و بلوچستان را دارد.


متن پیام شهروند خبرنگار

ببخشید خواستم بحث قرارداد معین معلمان سیستان و بلوچستان که هفت ماه هست بدون بیمه و پرداختی حقوق هستند را پیگیر باشید. ما معلمان از سال قبل تشکیل پرونده دادیم و حتی مبلغی را هم به حساب خزانه دولت جهت انجام امور استخدامی واریز کردیم، ولی متأسفانه با گذشت هفت ماه ما هنوز بدون کد و حکم هستیم و ما هفت سال به صورت خرید خدمات با وزارت آموزش و پرورش همکاری داشتیم، ولی بعد از گذشت هفت سال برای قرارداد معین تشکیل پرونده دادیم که متاسفانه به نتیجه نرسیده است.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۵:۳۱ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
مگ ما چه گناهی کردیم.خانواده داریم.خانواده خرج داره.هفت ماه خودتون بدون حقوق باشین چیکار میکنین...همه جا رو کد و ابلاغ و حقوق دادین جز سیستان و بلوچستان محروم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
سلام درمورد موضوع رتبه بتدی معلمین بازنشسته که در سامانه رابه بتدی ثبت مدارک نموده رسیدگی شود تا از رتبه مصوب برخوردار شوند.تشکر
آخرین اخبار