تعطیلی اسکله‌های مسافری مرکز هرمزگان به دلیل مواج بودن دریا/ اسکله های گردشگری قشم هم تعطیل شد

مدیر بندر شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان از توقف حرکت شناور‌ها در مسیر دریایی بندرعباس به جزایر قشم و هرمز به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد.

حمیدرضا محمدحسینی گفت: به دلیل وزش باد شدید و مواج بودن دریا تردد شناور‌های مسافری در مسیر دریایی بندرعباس به جزایر قشم و هرمز و بالعکس متوقف شده است و تا بهبود شرایط جوی و کاهش سرعت باد، اسکله‌های مسافری مرکز استان تعطیل خواهند بود.

او گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی مسافران برای حفظ سلامتی خود از هر گونه تردد دریایی با شناور‌های غیرمجاز پرهیز کنند و برای اطلاع از وضعیت تردد‌های دریایی مرکز استان با شماره ۳۱۱۱ تماس بگیرند.

مدیر بندر شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان گفت: مسافران و گردشگران بنا به ضرورت می‌توانند تا بهبود وضعیت جوی از طریق بنادر لافت و پل به جزیره قشم رفت و آمد کنند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، آب‌های خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا روز سه شنبه ۱۵ فروردین مواج و طوفانی خواهد بود و طی این مدت سرعت وزش باد به بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت و امواج دریا هم به بیش از ۲ متر می‌رسد.

تعطیلی اسکله های گردشگری قشم

بر اساس اعلام اداره بنادر و دریانوردی قشم،با توجه به شرایط نامساعد جوی و دریایی، مجموعه گردشگری جزیره هنگام (اسکله‌های کندالو و شیب دراز) امروز یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ به طور کامل تعطیل است و گردشگران به این اسکله‌ها مراجعه نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.