ملت ایران در ۱۲ فروردین ۵۸ سرنوشت خود را رقم زدند

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: ملت ایران در ۱۲ فروردین به پای صندوق‌های رای آمدند و سرنوشت خود را رقم زدند و به جمهوری اسلامی رای دادند.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در آئین گرامیداشت ۱۲ فروردین در مسجد بعثت خرم آباد بیان کرد: ملت ایران روز‌های به یاد ماندنی بسیاری سپری کرده است و در تاریخ هر ملتی روز‌های سرنوشت سازی وجود دارد که یک ملت را به قله‌های رفیع معنویت و پیشرفت می‌رساند.

وی اظهار داشت: تاریخ ملت ایران سراسر مبارزه با ظالمان و زورگویان است و از یک قرن اخیر مبارزه برای مشروطه مشروعه و مبارزاتی با تبعید و زندان و شکنجه برای تحقق دین خدا رقم خورده است و از طرفی افرادی در مقابل ملت ایران ایستادند و به ملت ایران ظلم و ستم روا داشتنداما با لطف الهی و عزم راسخ این ملت و رهنمود‌های امام راحل پیروزی بهمن ۵۷ حاصل شد و این پیروزی در ۱۲ فروردین تکمیل شد.

نماینده، ولی فقیه درلرستان بیان کرد: ملت ایران در ۱۲ فروردین به پای صندوق‌های رای آمدند و سرنوشت خود را رقم زدند و به جمهوری اسلامی رای دادند و ساختارش مردمی و محتوای آن اسلامی است.

امام جمعه خرم آباد گفت: جمهوری اسلامی برای ملت ایران ماموریتی از جانب پروردگار است که ظرفیت پذیرش اسلام را داشتند ودروازه‌های ایران برای پذیرش احکام الهی در صدر اسلام باز شد.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به این هدف ملت ایران مسیر سختی را طی کرده و شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم کرده است افزود: نهال نوپای انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده است و ثمرات آن امت اسلامی را فرا گرفته است و مقاومت اسلامی را شکل داده است.

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب اسلامی همین مسیر است اظهار داشت: هیچ معادله‌ای در منطقه موفق نیست مگر حضور موافق جمهوری اسلامی وجود داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.