ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیش از هفت‌هزار زائر رضوی

رئیس کمیته بهداشت ستاد خدمات سفر مشهد گفت: بیش از هفت هزار و ۱۳۰ خدمت درمانی و بهداشتی در قالب طرح سلامت نوروزی تاکنون به زائران رضوی در ایستگاه‌های سلامت مستقر در مشهد ارائه شده است.

علی غلامپور رئیس کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر مشهد گفت: در قالب طرح سلامت نوروزی و به منظور دسترسی آسان زائران به خدمات بهداشتی و درمانی، چهار ایستگاه سلامت از ۱۵ اسفند در چهار محور منتهی به حرم رضوی برپا شده است.

او افزود: در ایستگاه‌های سلامت خدماتی مانند نسخه نویسی، ویزیت، غربالگری قند، فشار خون و تزریق واکسن کرونا به زائران حرم رضوی ارائه می‌شود.

رئیس کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر مشهد ادامه داد: همچنین در این ایستگاهها، مشاوره تغذیه و آموزش‌های بهداشتی توسط این کارشناسان به زائران ارایه داده می‌شود.

 غلامپور بیان کرد: همچنین در راستای اجرای مراقبت‌های سندرومیک در فرودگاه مشهد تاکنون چهار هزار و ۷۲۲ دز واکسن به اتباع خارجی که قصد ورود به مشهد را داشته اند، تزریق شده است.

او تصریح کرد: واکسن‌های فلج اطفال، سرخک و سرخچه به دلیل عود این بیماری‌ها در کشور‌های همسایه و جلوگیری از شیوع آن در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اتباع تزریق می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار