نظارت پهپادی بر جاده‌های استان فارس + فیلم

پلیس راه استان فارس با استفاده از پهپاد پیشرفته که به دوربین‌های دید در شب نیز مجهز است، اقدام به پایش جاده‌ها کرده است.

این پهپاد پیشرفته فراجا که به دوربین‌های دید در شب نیز مجهز است، اقدام به پایش جاده‌ها کرده و گزارش آن را برای پلیس ارسال می‌کند.

اقدام دوم اعمال قانون و جریمه خودرو‌های متخلف است، این پهپاد‌ها خودرو‌های دارای سرعت غیرمجاز و دیگر تخلفات حادثه‌ساز را شناسایی کرده و اطلاعات آن را به پلیس راه و ماموران مستقر در راه‌ها مخابره می‌کنند و ماموران نسبت به توقیف و اعمال قانون آن‌ها اقدام خواهند کرد.

به گفته رئیس پلیس راه‌های فارس بر اساس آمار سامانه‌های تردد شمار از ابتدای سفر‌های نوروزی تا کنون روزانه بیش از یک میلیون و پانصد هزارتردد درمحور‌های مواصلاتی استان ثبت شده که این امار درروز‌های پایانی تعطیلات در حال افزایش است.

سرهنگ دهقانی گفت: روند تردد‌ها درجاده‌های استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۳ درصد افزایش داشته است.

او گفت: جاده شیرازبه اصفهان، شیراز به فیروزآباد، شیراز به کازرون و قائمیه، نورآباد به گچساران از حجم ترافیک قابل ملاحظه‌ای برخوردارند.

سرهنگ دهقانی گفت: همزمان با بازگشت مسافران نوروزی طرح نظارت بر جاده هاتشدید می‌یابد و پلیس با افزایش تعداد گشت‌های خود عملکرد رانندگان را زیر نظر خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار