دادستان سیرجان:

با هنجارشکنان گهرپارک سیرجان برخورد قضایی می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از برخورد قضایی با هنجارشکنان گهر پارک سیرجان خبرداد.

مجتبی قدیمی گفت: در پی انتشار کلیپی از حضور گروهی به صورت مختلط و با وضعیت نامتعارف در مجموعه گهرپارک سیرجان، و رنجش قاطبه مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان سیرجان ، برخورد با این هنجارشکنان در دستور کار قرارگرفت.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع و درک دغدغه تمامی مردم ارزشی و ولایتمدار سیرجان، دستور لازم برای شناسایی، تعقیب و برخورد قانونی با عوامل و مسببان این موضوع صادر شد.

دادستان سیرجان بیان کرد: رعایت هنجار‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی در سطح شهرستان با حساسیت و دقت رصد می‌شود و در هر نقطه‌ای که هنجارشکنی مشاهده شود، دستگاه قضایی با قاطعیت از حیثیت، اخلاق و عفت عمومی دفاع و با هرگونه اقدام و عمل هنجارشکن، غیر اخلاقی و غیر قانونی برخورد می‌شود.

دادستان سیرجان در ادامه از برخورد قانونی و پلمب واحد‌های صنفی متخلف در موضوع عفاف و حجاب و روزه خواری در ماه مبارک رمضان خبر داد.

او تصریح کرد: طی این مدت چند واحد صنفی و مرکز ارائه خدمات عمومی متخلف اعم از رستوران، فروشگاه‌های عرضه کننده پوشاک به دلیل عدم رعایت قوانین پلمب شده اند.

قدیمی بیان کرد:در این رابطه به چندین واحد صنفی نیز تذکرات لازم داده شده و قطعا در صورت استمرار این قبیل تخلفات و مشاهده ترویج بی قانونی از سوی هر فرد و مجموعه ای، دستگاه قضایی بدون اغماض با خاطیان برخورد خواهد کرد.

 

برچسب ها: هنجارشکنان ، پلمب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
می خواستم به آقای وزیر گردشگری بگم به جای اینکه بگید اماکن هنجار شکن را پلمپ نکنید باونا بگید قانون را رعایت کنند کلا اگه در ورودی هر مکان بنویسند از حضور افراد هنجار شکن به داخل معذوریم دیگه این اتفاقات نمی افتاد یا آقایان خودشان چشمچرانند یابی غیرت
برا همین هست که ازدواج کم شده طلاق زیاد شده خودمون رو گول می زنیم