پیام هشدار حزب الله به رژیم صهیونیستی: از خانه عنکبوت ضعیف‌تر هستید+ فیلم

جنبش حزب الله لبنان دیروز پنجشنبه با انتشار ویدئویی به زبان عبری مبنی بر اینکه اسرائیل از خانه عنکبوت ضعیف‌تر است به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

رسانه‌های عبری‌زبان از جمله شبکه صهیونیست «آی‌۲۴»، ضمن انتشار این ویدئو گزارش دادند: حزب‌الله پیامی به زبان عبری برای ما فرستاده و گفته که وجود ما چندروزه است.

در این ویدئو آمده است: وجود موقت شما ضعیف‌تر از تار عنکبوت است. شما حذف خواهید شد و فلسطین با افتخار برای مردم عربش باقی خواهد ماند. مقاومت در سراسر نبرد‌ها در کمین شماست؛ جایی است که شما آن را نمی‌دانید.

پیشتر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به بحران داخلی در اراضی اشغالی گفته بود: امروز اسرائیل گرفتار بحران است و این رژیم هرگز تاکنون تا این حد ناامیدی، سرخوردگی و ضعف را تجربه نکرده است. کابینه کنونی اسرائیل، کابینه مفسدین، افراطی‌ها و دیوانه هاست. احمق‌ها در اسرائیل ماهیت واقعی این رژیم را که دیگران سعی در پنهان کردن آن دارند، برملا می‌کنند. هرگونه حمله اسرائیل به لبنان علیه هر منطقه و شخصیت لبنانی یا غیرلبنانی منجر به پاسخ مقاومت خواهد شد. در نتیجه تحولات منطقه و شکست تجاوزات به یمن، امید زیادی به راه حل وجود دارد. آنچه در مورد توافق مبادله اسرا در یمن شنیدیم دل هر انسان شریفی را شاد می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
پس چرا حمله نمی‌کنید اگه ضعیفه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
باشه آفرین
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۲۳:۵۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اگه ایران نبود لبنان خودش تا الان از نقشه حذف شده بود.پولهای ما که لبنان خرج شده زنده نگه داشته اونارو
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۱۳ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
اشتباه می کنی عزیزم. ایران و امثال ایران مهم نیست. مهم اینه که با خدا باشی و پادشاهی کنی. اگر کار برای خدا باشه خدا خودش بهترین یاور و مدافع است. اگه ایران عزیز است به خاطر همین موضوعه. اگه حزب اله داره در مورد آن رژیم اینطور صحبت می‌کنه چون که به وعده خدا در قرآن که شعار حزب اله هم است یقین داره
Iran (Islamic Republic of)
.....
۲۳:۲۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
ماشالله حزب‌الله اون تیکه آخرش که میگن الله اکبر خیلی باحال بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
موش بخورتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
الله اکبر
آخرین اخبار