ترافیک شبانه پر حجم در جاده‌های استان سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: ترافیک شبانه در محور مشهد تهران پر حجم و در محور تهران _ مشهد محدوده استان سمنان، سبک و روان است.

 ️️️️️سرهنگ موسی بزرگی رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: امروز ۲۰ مورد جادمورد حادثه رانندکی در جاده‌های استان سمنان رخ داد که ۱۱ مورد آن خسارتی و ۹ مورد آن منجر به مصدومیت ۱۶ نفر از هموطنان شده است.

به گفته وی، ۸ مورد از تصادف‌های منجر به جرح، واژگونی خودرو بر اثر ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه بخاطر خواب آلودگی یا سرعت غیر مجاز بوده است

سرهنگ بزرگی گفت: نوروز پارسال ۱۲ نفر از هموطنان بر اثر حوادث جاده‌ای در استان سمنان جان باختند که این تعداد از ابتدای نوروز امسال تاکنون ۱۷ نفر بوده است

وی گفت: با توجه به اعلام هشدار هواشناسی در خصوص بارندگی و لغزندگی برخی مقاطع جاده‌های استان سمنان، رعایت نکات ایمنی در رانندگی نظیر پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز، خودداری از حرکات نمایشی و تغییر مسیر‌های ناگهانی الزامی است.

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: پلیس با رانندگان پر خطری که این موارد را رعایت نکنند برخورد جدی خواهد کرد و خودروی آن‌ها توقیف خواهد شد.
سرهنگ بزرگی افزود: در طرح نوروزی، بیش از ۱۵۰ تیم پلیس به همراه تیم‌هایی از راهداری، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی و امدادخودرو برای تامین و تقویت ایمنی مسافران در ۲۵۰ نقطه از جاده‌های استان سمنان مستقر هستند.
وی با تاکید بر لزوم ۱۵ دقیقه استراحت پس از ۲ ساعت رانندگی گفت: در ۶۰ نقطه جاده‌ای استان سمنان مجتمع‌های بین راهی و رفاهی مستقر است و رانندگان می‌توانند در این مراکز استراحت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.