در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شماره‌های شبرنگ بر روی پایه‌های روشنایی بزرگراه‌ها به چه کار مى‌آیند؟

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران گفت: رانندگان می‌توانند با اعلام شماره‌های شبرنگ درج شده بر روی پایه‌های روشنایی در بزرگراه‌ها، موقعیت مکانی خود را به نیرو‌های امدادی اعلام نمایند.

سرهنگ زینى‌وند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: رانندگان می‌توانند با اعلام شماره‌های شبرنگ درج شده بر روی پایه‌های روشنایی در بزرگراه‌ها، موقعیت مکانی خود را به نیرو‌های امدادی اعلام نمایند.

وی افزود: هنگام بروز حادثه، با استفاده از شماره‌های درج شده روی پایه‌های روشنایی جهت آدرس دادن به نیرو‌های امدادی بویژه پلیس، آتش نشانی، اورژانس استفاده کنید.

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: این شماره‌ها که بوسیله شبرنگ بر روی پایه‌های روشنایی در بزرگراه‌هایی از جمله بزرگراه آزادگان، شهید زین الدین، شهید همت و ... درج شده شامل یک شماره دو رقمی در قسمت بالا می‌باشد که کد بزرگراه را تعیین می‌نماید، یک حرف لاتین که جهت جغرافیایی محل را مشخص می‌کند و یک عدد سه رقمی که شماره تیر روشنایی همان محل است می‌باشد.

سرهنگ زینی‌وند افزود: رانندگان می‌توانند هنگام بروز حادثه، با استفاده از شماره‌های درج شده روی پایه‌های روشنایی جهت دادن آدرس و اعلام موقعیت جغرافیایی به نیرو‌های امدادی بویژه پلیس، آتش نشانی، اورژانس از این امکان استفاده نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار