تعامل رسانه‌ها با فعالان اقتصادی نیاز مهم جهاد تبیین است

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تعامل یکپارچه و همگام رسانه‌ها و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی نیاز مهم و ضرورتی انکارناپذیر در جهاد تبیین و کمک کننده در تحقق شعار سال است.

مجتبی شجاعی  در  نشست  با مدیرکل صدا و سیمای استان گفت : مهار تورم و رونق تولید با برنامه‌ریزی و حضوری جهادی در عرصه خدمت رسانی به مردم میسر بوده و هر آنچه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده، نقشه راه است و یقیناً توصیه‌ها و منویات معظم و له به بهبود امور کمک می‌کند.

وی ادامه داد: اتخاذ رویکرد جدید و مساله محور در سال جدید در تولید برنامه‌های اقتصادی با رویکرد شعار سال و تشکیل هسته مشاوره متخصصین در تهیه برنامه‌های اقتصادی استان ضرورتی اجتناب ناپذیر محسوب می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری ضمن برشمردن ضرورت‌های تقویت اطلاع رسانی سنجیده در حوزه اقتصادی و نقش مهم ارتباط رسانه و حوزه‌های اجرایی اقتصادی استان در ادراک سازی و اقناع سازی افکار عمومی در تبیین شعار امسال و اقدامات اقتصادی استان، آمادگی دستگاه‌های اقتصادی استان مبنی بر همکاری و تعامل کامل در بخش‌های مختلف خبری، تولیدی و گزارشی رادیو و تلویزیون استان خبر داد.

مدیرکل صدا و سیمای استان نیز با تایید ضرورت پرداختن بیشتر به برنامه‌های اقتصادی در شبکه استانی هامون و رادیو استان و استقبال از پیشنهادات مطرح شده در جلسه، از تشکیل هسته برنامه ریزی برنامه‌های اقتصادی مبتنی بر مسائل استان با رویکرد تحقق شعار امسال و همچنین تهیه یک برنامه تخصصی اقتصادی در شبکه هامون خبر داد و مقرر گردید نشست فوق به صورت ماهانه با محوریت صدا و سیما و حوزه اقتصادی استانداری و حضور مدیران اقتصادی استان و نخبگان و متخصصین رسانه و دانشگاه مورد توجه و در اولویت است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار