قول نماینده سیرجان برای پیگیری بیمه امدادگران هلال احمر

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از پیگیری به منظور ایجاد سازوکار‌های اجرایی برای بیمه امدادگران هلال احمر خبر داد.

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان گفت: به عنوان خادم مردم پیگیر بیمه و حق الزحمه امدادگران هستیم و از هرگونه طرح و پیشنهادی که به مجلس در زمینه حمایت از حقوق امدادگران و هلال احمر ارائه شود حمایت می‌کنیم، تا شاید بتوانیم گوشه‌ای از فعالیت این عزیزان را جبران کنیم.

 او افزود: این امید را دارم، مسئولین در خانه ملت به فکر مشکلات امدادگران از جمله مشکل بیمه آنان باشد و همچنین حق الزحمه‌ای به آنان تعلق گیرد تا گوشه‌ای از خدمات داوطلبانه این عزیزان را بتوانیم جبران کنیم.

امام جمعه شهرستان سیرجان نیز در بازدید از طرح خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان گفت: خدمات داوطلبانه که اعضای جمعیت هلال احمر در روز‌های عید به مردم ارائه می‌دهند، بسیار عالی و قابل ستایش است و جا دارد از آن‌ها تشکر و قدردانی کنیم.

 حجت الاسلام شیخ عباس مسلمی زاده افزود: اعضای جمعیت هلال احمر همیشه به صورت داوطلبانه و خالصانه کار می‌کنند و جا دارد که در هر صورت یک تشکر ویژه از این جوانان داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان سیرجان، تصریح کرد: جوانان هلال احمر افرادی هستند که روز‌های عید خود را وقف مردم می‌کنند و خدماتی به مردم ارائه می‌دهد که بسیار قابل ستایش است و اجرشان با خداست.

امام جمعه و نماینده مردم سیرجان در پایان به پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیک ساز) جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان پیوستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار