بیمه رایگان مادران روستایی دارای ۳ فرزند و بیشتر+ فیلم

مادران غیر شاغل خانه دار دارای سه فرزند و بیشتر ساکن مناطق روستایی و عشایری، رایگان بیمه می‌شوند.

علیزاده مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان قزوین گفت: با توجه به ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تمام زنان روستایی غیر شاغل و مناطق عشایری که دارای ۳ فرزند هستند می‌توانند به این صندوق مراجعه کنند و بیمه شوند.

علیزاده افزود: حق بیمه این مادران توسط دولت به عنوان کارفرما پرداخت می‌شود و اگر این مادران دارای فرزند چهارم و یا پنجم شوند به ازای هر فرزند ۲ سال سنوات به این مادران تعلق می‌گیرد که در سال ۱۴۰۲ حق بیمه پرداختی هر یک از این مادران ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان می‌باشد که توسط دولت پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین تمام افراد جامعه بین سن ۱۸ تا قبل ۵۰ سال که تحت پوشش هیچ گونه بیمه‌ای نباشند می‌توانند به عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر درآیند که شامل خدمات بازنشستگی، از کار افتادگی و مستری برای بازماندگان است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: حق بیمه پرداختی در صندوق بیمه اجتماعی یکبار در سال است که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به کارگزاری‌ها، حق بیمه خود را یک جا یا به صورت دو تا ۶ ماه یا چهار تا ۳ ماه دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۴۰ ۰۹ فروردين ۱۴۰۲
از اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم سپاسگزاریم