۲۷ عملیات طی ۲۴ ساعت گذشته در کرانه باختری

نیرو‌های مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۷ عملیات در مناطق مختلف کرانه باختری انجام دادند.

نیرو‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ عملیات ثبت کردند که شامل دو مورد بمب گذاری، هشت مورد تیراندازی، چهار مورد درگیری با شهرک نشینان، چهار مورد پرتاب بطری‌های آتش زا، دو مورد تخریب خودرو‌های شهرک نشینان و هشت مورد درگیری با نظامیان اشغالگر در مناطق مختلف کرانه باختری بود. این آمار باعث ترس و نگرانی دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی که شبانه روز برای از بین بردن مقاومت در کرانه باختری تلاش می‌کنند شده است.

رمزی رباح، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین اعلام کرد گزینه‌ای که در حال حاضر فلسطینی‌ها با همه توان و با همه گروه‌ها به آن متوسل شده اند، دفاع از موجودیت، دفاع از سرزمین فلسطین و دفاع از قدس و مقدسات است و تنها راه موفقیت آن، مقاومت کامل و فراگیر فلسطینی هاست.

رژیم اشغالگر از راه‌های مختلف در صدد تحمیل نظریه امنیتی موسوم به «چمن زنی» در کرانه باختری با هدف تعقیب و پیگرد نیرو‌های مقاومت فلسطین در ابتدای مسیر است تا پیش از اینکه این نیرو‌ها به نیرو‌های کارآمد و موثری تبدیل شوند، سرکوب گردند.

در نتیجه عملیات نظامیان رژیم صهیونیستی برای یورش، بازداشت و پیگرد نیرو‌های مقاومت متوقف نشده است، اما نتیجه‌ای که این عملیات تاکنون داشته افزایش مقاومت و ادامه آن در همه مناطق کرانه باختری است.

نهاد ابو غوش، رئیس مرکز پژوهش‌های «مسار» در این خصوص گفت: مقاومت به یک سلاح مهم تبدیل شده است، هر چند برخی سعی کرده اند آن را از صحنه خارج و بی اثر کنند، اما مقاومت بار دیگر خود را به عنوان یک شیوه برای مقابله با رژیم صهیونیستی و جنایات این رژیم تحمیل کرده است.

رژیم صهیونیستی بار دیگر در سیاست «چمن زنی» شکست خورده است و امروز باید با ابزار‌هایی که فاقد کارآیی است درخت‌های ریشه دار را قطع کند.

رژیم اشغالگر می‌خواست اوضاع کرانه باختری متفاوت با وضعیت فعلی باشد، می‌خواست کرانه باختری آرام باشد تا بتواند طرح‌های خود را در این منطقه بدون مواجه شدن با هر گونه مخالفت و مقاومتی اجرا کند، اما اوضاع با آنچه این رژیم می‌خواست، کاملا متفاوت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۹ فروردين ۱۴۰۲
باید یک فرد بزرگ مثل حاج قاسم با هماهنگی تمام محور مقاومت در منطقه نیرو های مقاومت در سرزمین های اشغالی برای انجام عملیات رهبری و هدایت کنه تا بهتر و زودتر نابودی اسراسئل رقم بخوره. آزادی قدس شریف نزدیکه ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
توان نیرو های رژیم را باید در دو جبهه مقاومت فلسطین و اعتراضات داخلی منهزم و منهدم کرد
روز قدس نزدیک است روز آزادی قدس نزدیک است
آخرین اخبار