آذرباد:امیدوارم تصمیم ربیعی به صلاحش باشد

آذرباد گفت:من ۲۵ بازی انجام دادم که نمرات بالایی گرفتم. پاس‌های کلیدی زیادی دادم، ولی رسانه‌ها گل و پاس گل دوست دارند.

مس رفسنجان بازی حساسی با پرسپولیس پیش رو دارد. محسن آذرباد کاپیتان این تیم می‌گوید آن‌ها باید با استقلال، پرسپولیس و سپاهان روبه‌رو شوند و به همین خاطر در تعیین تیم قهرمان نقش پررنگی دارند.

آذرباد در مورد اینکه این تعطیلات مانع روند رو به رشد مس خواهد شد یا خیر گفت: روند ما خوب بود اگر ادامه داشت شاید اتفاق خاصی رقم می‌زدیم، به هر حال ۴ برد پشت هم کسب کردیم، ولی در تعطیلات هم تجدید قوا کردیم.

او در همین مورد ادامه داد: اگر بازی‌های ما را دیده باشید هجومی کار کردیم و اکثرا برتر بودیم، اما سال گذشته بدشانسی آوردیم وگرنه می‌شد بازی‌هایی را با برد پشت سر بگذاریم، اما این اواخر گل زدیم و مهم‌تر اینکه گل نخوردیم امیدوارم در سال جدید همین روند را ادامه دهیم.

این بازیکن در مورد دیدار با پرسپولیس در اولین بازی سال جدید عنوان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و برای قهرمانی می‌جنگد و قابل احترام است، ولی ما هم می‌توانیم از وجود هوادران استفاده کنیم و نتیجه بگیریم. بازی رفت هم خوب بودیم که با یک پنالتی واگذار کردیم.

هافبک مس در مورد عملکرد خودش گفت: عملکرد فنی یک بازیکن را باید در تمام آیتم‌ها ببینید. من ۲۵ بازی انجام دادم که نمرات بالایی گرفتم. پاس‌های کلیدی زیادی دادم، ولی رسانه‌ها گل و پاس گل دوست دارند گرچه که من خودم هم این موضوع را دوست دارم، ولی اول باید به تیمم و بعد خودم کمک کنم.

این بازیکن در خصوص جدایی احتمالی محمد ربیعی از رفسنجان در پایان فصل اظهار کرد: من و آقای ربیعی چهار سال است کنار من هستیم. این یک تصمیم شخصی است و خیلی زیاد به آن پرداخته شده، امیدوارم هرچه به صلاحش است اتفاق بلند
آذرباد یادآور شد: با تمام تیم‌های مدعی بازی داریم و به نوعی قهرمان را تعیین می‌کنیم. باید حداکثر امتیازات را از این بازی‌ها بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار