فرماندار سیرجان:

مدیران برای تحقق شعار سال جهادی عمل کنند

فرماندار ویژه سیرجان تحقق شعار سال را از الزامات دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای تحقق شعار سال، جهادی وارد میدان شوند.

فرماندار، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری سیرجان با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان، با حجت الاسلام شیخ عباس مسلمی زاده دیدار و گفت‌وگو کردند.

علی یعقوبی فرماندار ویژه سیرجان در این آیین ضمن تبریک فرا رسیدن ایام نوروز و حلول ماه مبارک رمضان به نامگذاری سال جدید با نام "مهار تورم و رشد تولید" از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: محقق شدن این شعار نیازمند تلاش و جدیت همه‌ی مسئولان است.

او افزود: مهار تورم با افزایش عرضه امکانپذیر است؛ بنابراین باید بین عرضه و تقاضا تعادل ایجاد شود که این مهم با افزایش تولید رقم می خورد تا آرامش در بازار، ثبات قیمت کالا‌های اساسی و کاهش تورم را شاهد باشیم و در سال جدید برنامه‌های مدون‌تر و پیگیری‌های جدی در بحث تولید کالا‌های اساسی خواهیم داشت.

یعقوبی تصریح کرد: پارسال رهبر معظم انقلاب شعار" تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" را برای سال اعلام فرمودند و مسئولان شهرستان تلاش کردند تا در سایه توجه به حوزه تولید، فراهم کردن زمینه لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به ویژه در منطقه گل گهر، شهرک‌های صنعتی و استفاده از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، اهداف این شعار را محقق کنند.

فرماندار سیرجان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اتباع در شهرستان سیرجان پرداخت و بیان کرد: سیرجان جزو شهر‌هایی است که مجوز حضور اتباع خارجی داده شده و از سال‌های گذشته پذیرای جمع کثیری از اتباع خارجی بوده است و بر اساس آخرین بروزرسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جمعیت سیرجان چیزی بالغ بر ۳۷۰ هزار نفر اعلام شده است، اما شهرستان برای بیش از ۴۵۰ هزار نفر خدمات ارائه می‌کند.

مدیران برای تحقق شعار سال جهادی عمل کنند

او گفت: تفاوت آمار مربوط به اتباع خارجی ساکن در سیرجان است که اگر چه بر اساس قانون است، اما یک تهدید محسوب می‌شود و با تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی اتباع در سال گذشته پیگیر کاهش خطرات و تهدیدات احتمالی در سال جدید هستیم.

حجت الاسلام شیخ عباس مسلمی زاده امام جمعه سیرجان نیز در این دیدار با تبریک سال جدید بر تلاش مستمر مسئولان شهرستان در راستای تحقق فرامین رهبری و تحقق شعار سال ۱۴۰۲ تاکید و تصریح کرد: باید در سال جدید با توان بیشتری به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به مردم تلاش شود.

او خدمت به مردم را یک نعمت بزرگ الهی خواند و افزود: حل مشکل یک مسلمان نعمتی است که خدا به مردم داده و در واقع رفع مشکلات مردم یک فرصت بزرگ الهی است و شما در هر سمت و مقامی که قرار دارید بایستی اقدامات خود را در راستای خدمت به خلق خدا قرار دهید تا هر روز شما نوروز باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.