لزوم اتمام هرچه سریعتر طرح‌های نیمه تمام گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان بر لزوم اتمام هرچه سریعتر طرح‌های نیمه تمام در سال جدید تأکید کرد.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار عیدانه با اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: یک نماینده زمانی در راه احقاق حقوق مردم موفق می‌شود که کارشناسانه و جسورانه حرف بزند و روند اجرای طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای را تا پایان کار نظارت و پیگیری کند.

او بر لزوم اتمام هرچه سریعتر طرح‌های نیمه تمام بر اساس یک اولویت بندی مشخص تأکید کرد و افزود: نوآوری و تحول گرایی از الزاماتی است که روند توسعه در کشور و به تبع آن استان را ارتقا می‌بخشد و زمینه رضایتمندی عمومی را فراهم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه اسلامی اشاره و تصریح کرد: رعایت حجاب و عفاف یک مسئله و شاخص فرهنگی است که دشمنان این مرز و بوم بر روی آن تمرکز کرده اند.

آیت الله فلاحتی افزود: بهترین شیوه مواجهه با پدیده مذموم بی حجابی، اقناع سازی و آگاهی بخشی در بستر کارکرد‌های صحیح فرهنگی است که متولیان امر باید به آن اهتمام بیشتری ورزند.

بررسی راهکار‌های تحقق شعار سال در گیلان

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان، از آمادگی سپاه برای کمک به اجرای طرح‌های اولویت دار، مردم محور و عام المنفعه استان خبر داد.

بررسی راهکار‌های تحقق شعار سال در گیلان

او گفت: همان گونه که قرارگاه سازندگی در حوزه محرومیت زدایی و عمران مناطق محروم تمام توان خود را به کار بسته، این مهم می‌تواند در دیگر بخش‌های عمرانی و زیربنایی نیز به کمک بخش دولتی آمده و توسعه را در بستر تحقق عدالت در جامعه تجلی بخشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.