با حکم مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی:

سه انتصاب در اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی صورت پذیرفت

اصلاح ساختار مدیریتی در حفاظت محیط زیست استان با چند انتصاب جدید در اداره کل و شهرستان‌های خراسان رضوی ادامه یافت.

طی چند روز اخیر با صدور احکامی از سوی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی و رئیس روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان و رئیس اداره پارک ملی تندوره شهرستان درگز منصوب شدند.

مهدی اله پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در این باره گفت: این اقدام با هدف ارتقاء عملکرد پست‌های مدیریتی در اداره کل و شهرستان‌ها انجام شد و نیز اصلاح ساختار، ضرورتی برای حفظ پویایی و توان سازمان در برخورد با تهدید‌ها و مخاطرات محیطی است و از دیگر سو سرعت اثربخشی و تسهیل اجرای استراتژی‌های سازمانی، توأم با رشد و بالندگی به همراه خواهد داشت.

وی ضمن تقدیر از زحمات مسئولان پیشین این ادارات افزود: استان خراسان رضوی دارای پتانسیل‌های بی شمار است و بهره مندی موثر از این ظرفیت‌ها نیازمند نوآوری و تغییر است.

گفتنی است با حکم مدیر کل متبوع، مهدی یزدانجو به عنوان معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی منصوب و حکم وی به ایشان ابلاغ شد.

همچنین ابوالفضل سالاری، با دریافت حکم رئیس اداره روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، به عنوان رئیس این اداره منصوب و حکم وی به ایشان ابلاغ شد.

درادامه مدثر تیموری سرپرست اداره پارک ملی تندوره درگز، به عنوان رئیس اداره پارک ملی تندوره منصوب و حکم صادره به وی ابلاغ شد.

سه انتصاب در اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی صورت پذیرفت

سه انتصاب در اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی صورت پذیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار