کشف ۲۰۰ تن آرد خارج از شبکه توزیع در مازندران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۲۰۰ تن آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا‌های اساسی و ضروری مقابله با قاچاق، رصد سامانه‌های شرکت غله و شرکت پیمانکار توزیع آرد در استان را مورد بررسی قرار دادند.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در رصد سامانه‌های شرکت غله و شرکت پیمانکار توزیع آرد در استان، یک متهم را در این زمینه شناسایی کردند.

سرهنگ محمدپور گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی مازندران پس از جمع آوری مدارک و مستندات نسبت به بازدید از انبار آرد ساری اقدام که تعداد زیادی حواله صوری در اتاق کار متهم کشف و در جهت تحقیقات بیشتر و شناسائی دیگر عوامل این پرونده، متهم را دستگیر و با صدور قرار بازداشت در اختیار این پلیس می‌باشد.

او افزود: متهم پس از دستگیری و تحقیقات فنی پلیسی به فروش میزان ۵۰۰۰ کیسه آرد خارج از شبکه توزیع به میزان ۲۰۰ تن و به ارزش ۳۰ میلیارد ریال اقرار کرد.

سرهنگ محمدپور با بیان اینکه این پلیس برخورد قاطعانه با مجرمین قاچاق و جرائم اقتصادی را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است، گفت: هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی در این خصوص از طریق پل ارتباطی تلفن ۱۱۰ پلیس را در این مأموریت یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.