شایعه عجیب در مونیخ:

نامزد ناگلزمان دلیل اصلی اخراج او از نیمکت بایرن

قانع کننده نبودن دلایل مطرح شده برای اخراج ناگلزمان از بایرن مونیخ، شایعات زیادی را پیرامون حواشی این سرمربی به وجود آورده است.

روز قبل بود که خبرنگاران معتبر دنیای فوتبال از تصمیم غیرمنتظره و ناگهانی مدیران بایرن مونیخ مبنی بر برکناری یولیان ناگلزمان از هدایت این تیم و جایگزین کردن او با توماس توخل خبر دادند.

با وجود اینکه مدیران بایرن برکناری ناگلزمان را صرفا به خاطر دلایل فنی عنوان کردند، اما عملکرد درخشان این تیم در لیگ قهرمانان و حضور در کورس قهرمانی لیگ با تنها یک امتیاز اختلاف با دورتموند صدرنشین و از سویی دیگر، اعلام ناگهانی این تصمیم، این شائبه را به وجود آورد که اخراج ناگلزمان صرفا فنی نبوده و ممکن است موارد دیگری در این جابجایی دخیل باشند.

مارکوس بابل مدافع سابق بایرن‌مونیخ و تیم ملی آلمان در گفتگوی جالب توجهی که با Blickch داشت، مدعی شد نامزد یولیان ناگلزمان در اخراج او نقش داشته است. او گفت: می‌دانم که رابطه ناگلزمان با خبرنگار BILD مشکل بزرگی برای بایرن مونیخ بود. احساس بی اعتمادی زیادی در رختکن وجود داشت، زیرا برخی از بازیکنان دیگر نمی‌توانستند به راحتی در رختکن با یکدیگر صحبت و اظهار نظر کنند؛ آن‌ها می‌ترسیدند که گفته‌های آن‌ها به روزنامه‌ها راه پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار