جابجایی بیش از یک میلیون مسافر در بخش حمل‌ونقل هوایی تا دوم فروردین

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از جابجایی یک میلیون و ۹۶ هزار و ۱۳۸ مسافر در بخش هوایی از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا دوم فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.

جعفر یازرلو گفت: در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲، در مجموع ۱۹۳۰۱ مجوز پرواز برای مسیر‌های داخلی و بین‌المللی توسط سازمان هواپیمایی کشوری صادر شد که از این تعداد مجوز صادر شده، تاکنون ۸۹۳۳ پرواز انجام شده است.

به گفته وی، ۱۳۶۰۷ مجوز برای مسیر‌های داخلی و ۵۶۹۴ مجوز برای مسیر‌های بین‌المللی است.

یازرلو افزود: از تاریخ ۲۴ اسفند ماه تا دوم فروردین ماه در مجموع یک میلیون و ۹۶ هزار و ۱۳۸ مسافر با ۸ هزار و ۹۳۳ پرواز جابجا شدند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: از مجموع مسافران جابجا شده در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا دوم فروردین ماه امسال ۸۶۶ هزار و ۸۷۳ مسافر با انجام، ۷۲۶۷ پرواز داخلی و ۲۲۹ هزار و ۲۶۵ مسافر با انجام ۱۶۶۶ پرواز خارجی جابجا شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۷:۳۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
اما نندشتین چقدر هواپیماییها سود بردن وتاخیر ۶ ساعته ۴ ساعته داشتن ومردم رو اذیت کردن
ما از مشهد ۳/۱ قرار بود با هواپیمایی اسمان از پابوسی امام رئوف ساعت ۲/۴۰دقیقه برگردیم ساری اما با ۶ ساعت تاخیر هواپیمای اسمان ساعت یک ربع مانده به ۷ شب با خستگی وکوفتهگی ومریض شدن برگشتیم نه رفتیم اعتراض کردیم نه کسی حتی یک بار عذر خواهی کزد نه امد گفت مردین زندهاید فقط دیدن اوضاع خیلی خیطه امدن کیک وابمیوه دادن فکر کردن مردم دهنشون واسه کیک وابمیوه دوزاریشون بازه پرواز ۳۹ ۷۲ از مشهد به ساری اینها رو لطفا پیگیری کنید بنویسید اون روز ۳ تا پرواز داشت هر ۳ با ۶ ساعت تاخیر مردم همه سرگردان وتف ولعنتشون میکردن
آخرین اخبار