مشارکت قرارگاه ملی جهادگران در بازسازی مناطق زلزله زده خوی

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی گفت: روزانه حدود ۱۵۰ نفر روز جهادگر در آوار برداری و بازسازی واحد‌های مسکونی زلزله‌زده خوی مشارکت کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی گفت: از دهم اسفند ماه سال گذشته قرارگاه ملی جهادگران در خوی ایجاد شد و تعداد زیادی از گروه‌های جهادی از استان های آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، قم و تهران در قالب این قرارگاه برای آوار برداری و بازسازی واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله‌زده خوی حضور یافته‌اند.

سرهنگ پاسدار علی حیرانی افزود: روزانه  حدود ۱۵۰ نفر روز جهادگر در قالب ۶۰ گروه جهادی در مراحل آوار برداری و بازسازی واحد‌های مسکونی مناطق زلزله‌زده مشارکت کردند.

حیرانی ادامه داد: در حال حاضر آواربرداری از مناطق زلزله محوله به گروه‌های جهادی پایان یافته و در مرحله بازسازی هستیم و گروه‌های جهادی در بحث تعمیر و بازسازی منازل مسکونی آسیب دیدگان و منازل مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی کمک‌رسانی لازم را انجام می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: در روز‌های آینده گروه‌های جدیدی برای احداث ۱۰۰ واحد مسکونی و تعمیر منازل و ایجاد صد فرصت شغلی در مناطق زلزله زده خوی به گروه‌های جهادی ملحق خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.