استاندار البرز:

توسعه بومگردی در روستاها محور گردشگری قرار بگیرد

عبداللهی گفت: توسعه بومگردی در روستاها جزء محورهای اصلی گردشگری البرز و در این زمینه تکالیفی بر دوش اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است.

استاندار البرز در حاشیه بازدید از برخی ایستگاه های خدمات سفر البرز، این اقدام را کاری تیمی و ارزشمند برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران عنوان و از حضور دستگاه‌های خدمات رسان شامل ادارات راهور، میراث‌فرهنگی، هلال احمر، اورژانس و نیروی انتظامی قدردانی کرد.

او با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروز، ابراز امیدواری کرد که با ارائه خدمات به بهترین نحو ممکن، فضای شادی و نشاط تا پایان تعطیلات تداوم داشته باشد.

عبداللهی با تأکید بر لزوم توجه ویژه به موضوع جذب گردشگر در البرز، گفت: سطح خدمات به مسافرین باید ارتقا یابد تا البرز را از استان عبوری به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

وی افزود: به شدت به دنبال جذب و تشویق سرمایه‌گذاران در زمینه های مختلف گردشگری از جمله ساخت مراکز اقامتی و هتل هستیم.

به گفته استاندار البرز طالقان، ساوجبلاغ و شهرستان کرج با محوریت آسارا دارای مناطق ییلاقی ویژه و روستاهایی است که در کشور و خاورمیانه بی نظیر هستند و باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

عبداللهی توسعه بومگردی را یکی محورهای اصلی در خدمات به گردشگران عنوان و اظهار کرد: مشوق‌هایی برای این موضوع در نظر گرفته‌ایم و به شدت به دنبال این هستیم که بومگردی را در روستاها راه اندازی کنیم و این زمینه تکالیفی بر دوش اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است.

وی احیای مشاغل سنتی و صنایع دستی روستاها برای جذب و اسکان گردشگر را ضروری عنوان کرد و افزود: در این زمینه تکالیفی بر دوش اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گذاشته‌ایم که امیدواریم به بهترین نحو اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.