تاکید بر آگاهی‌بخشی برای پیشگیری از شیوع گسترده کرونا در استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اگرچه مراکز درمانی استان برای درمان و خدمات‌دهی بیماران مبتلا به کرونا در حالت آماده‌باش است، اما آنچه در اولویت و اهمیت بیشتری قرار دارد اطلاع‌رسانی، آموزش و آگاه‌سازی برای پیشگیری از ابتلا است.

محسن حسین‌میرزایی روز شنبه ۲۷ اسفند در ستاد کرونای این استان افزود: بی‌شک همگان اسفند ۹۸ و پیک‌های شیوع کرونا در کشور و استان را به یاد دارند روز‌های پراسترس و ناآرامی که منجر به ایجاد محدودیت‌های شدیدی شد، از همین رو باید تا می‌توان با پیشگیری از شیوع ویروس و رعایت دستورالعمل‌ها، از تکرار این روز‌ها جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: امسال نشاط و شور خوبی بر بازار استان حاکم است و این آرامش و امنیت را مرهون مجاهدت‌های کادر درمان و دستگاه‌های مختلف برای مدیریت و جلوگیری از شیوع کرونا هستیم.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: باید از ظرفیت رسانه‌ها، گروه‌های مرجع و همچنین شبکه شاد برای آگاهی‌رسانی و بصیرت‌افزایی مردم به نحو مطلوبی بهره گیری کرد.

حسین‌میرزایی خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود امسال با حجم زیادی از مسافران در استان روبرو شویم که می‌طلبد در ضدعفونی کردن مکان‌های اقامتی و تامین سلامت شهروندان و مسافران اقدامات لازم انجام گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار