علت بیشتر تصادفات در پایتخت چیست؟

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: بیشترین عدد تصادفات مربوط به عدم توجه به جلو با ۴۸ درصد از کل آمار تصادفات است.

سرهنگ جوانبخت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در آمار ده ماهه پلیس بیشترین عدد تصادفات مربوط به عدم توجه به جلو با ۴۸ درصد از کل آمار تصادفات است.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عدم توجه به جلو در دل خود طیف وسیعی از علت‌های تامه مختلفی را در بر می‌گیرد که خوردن و آشامیدن، استعمال دخانیات و استفاده از تلفن همراه، صحبت با سرنشینان و عجله و شتاب‌های بی مورد که از همه آن‌ها مهم‌تر خستگی و خواب آلودگی که بیشتریت علل تصادفات در ایام نوروز هستند.

سرهنگ جوانبخت بیان کرد: عامل خستگی و خواب آلودگی در رتبه بندی عدم توجه به جلو در تصادفات نوروزی بسیار اهمیت دارد چه عزیزانی که در جاده‌ای مسافرت می‌کنند و خسته و خواب آلود هستند و چه افرادی که در شهر هستند و به مهمانی هاى می‌روند که تا آخر شب ادامه دارد.

وى تاکید کرد: وقتی دیر موقع به منزل باز می‌گردند که برای این دو طیفی که نام برده شد خستگی و خواب آلودگی مهم است؛ خواهش داریم رانندگان به این نکته مهم و اساسی که باعث تصادفات زیادی نیز می‌شود توجه داشته باشند.

برچسب ها: راهور ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
همین پایتخت نشینا وقتی کیلوی گواهینامه بگیرنند همینه دیگه بعد تعطیلات هم میشه میان شمال انگار هیچی از رانندگی نمیدوند این چند روز تعطیلات عیدم ازدستشون گرفتاریم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۹ ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
نود و نه درصد صحبت با موبایل و عدم توجه به جلو و اطراف است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
بی کیفیتی خودرو، ترمز نداره، به پشه بخوره نابود میشه
دست انداز های بیخودبی شعوری بعضی راننده های محترم که صبور نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
علت انتقاد شهردار تهران از همه میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
چه سوالی؟
خوب معلومه. ترافیکهای سنگین، نبود جای پارک، منجر به فشار روانی و افزایش تصادف می شود
آخرین اخبار