معرفی کتاب؛

یادآوری مفاهیم بزرگ در قالب داستان کودکانه برای تمامی رد‌ه‌های سنی

کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب در قالب یک داستان کودکانه و ساده، مفاهیم بزرگی مثل موفقیت، شجاعت، مهرورزی و امید را یادآوری می‌کند.

پسرک، موش کور، روباه و اسب کتابی نوشته چارلی مکسی است. مکسی در این کتاب در قالب یک داستان کودکانه و ساده، مفاهیم بزرگی مثل موفقیت، شجاعت، مهرورزی و امید را یادآوری می‌کند، این کتاب در سال ۲۰۱۹ عنوان کتاب سال واتر استونز را از آن خود کرد. علاوه بر این در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز (New York Times)، وال‌استریت ژورنال (The Wall Street Journal) و یو اس‌ای تودی (USA Today) هم قرار دارد.  

درباره کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب

این کتاب برای همه است. چه هشتاد ساله، چه هشت سال.

 پسرک، موش کور، روباه و اسب داستانی از دوستی یک پسربچه با سه حیوان است، موش کور، روباه و اسب هرکدام از این حیوانات بصیرت‌هایی دارند و چیز‌هایی را به پسر می‌آموزند. در کنار این داستان زیبا تصویر‌های منحصربه‌فرد کتاب نیز آن را جذاب‌تر کرده‌اند، این اثر داستانی جذاب و هوشمندانه است که خواننده را به عشق‌ورزیدن، دوستی و شجاعت دعوت می‌کند.  پسرک، موش کور، روباه و اسب و نقاشی‌هایش کمی هم شما را به یاد شازده کوچولوی اگزوپری خواهد انداخت.

کتاب پسرک ، موش کور،روباه و اسب

خواندن کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم:
این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره چارلی مکسی

چارلی مکسی (Charlie Mackesy) در سال ۱۹۶۲ متولد شد. او هنرمند انگلیسی و نویسنده کتاب پرفروش پسر، موش کور، روباه و اسب است. این کتاب موفق شد تا بیش از ۱.۴ میلیون نسخه بفروشد و برای ۵۵ هفته متوالی در فهرست پرفروش‌های ساندی تایمز (Sunday Times) قرار داشت.

چارلی مکسی کاریکاتوریست و تصویرگر دانشگاه آکسفورد است و با همکاری ریچارد کورتیس برای کار بر روی پروژه وحدت نلسون ماندلا انتخاب شد. همچنین اولین نمایشگاه او برای کتاب معروفش در نوامبر سال ۲۰۱۹ در لندن برگزار شد.

جملاتی از کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب

موش کور گفت: «من خیلی کوچیکم.»
پسرک گفت: «آره، ولی با بودنت تغییر بزرگی ایجاد می‌کنی.»
«دوست داری بزرگ شدی چی بشی؟»
پسرک گفت: «می‌خوام مهربون باشم.»
پسرک پرسید: «فکر می‌کنی موفقیت چیه؟»
موش کور گفت: «دوست‌داشتن.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار