واگذاری بیش از ۳۰۰ قطعه زمین به صنوف چهارمحال و بختیاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۳۰۰ قطعه زمین در شهرک صنعتی شهرکرد به صنوف واگذار می‌شود.

محمدکاظم منزوی اظهار داشت: توسعه اشتغال در چهارمحال و بختیاری با بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار است.

وی افزود: پردیس پارک علم و فناوری در شهرکرد آماده شده، ساختمان این مرکز احداث و زمین‌های اطراف آن برای واگذاری به شرکت‌های دانش‌بنیان تملک شده است.

منزوی اضافه کرد: ۲۲ سوله با همکاری و صرف هزینه از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی این استان در حال ساخت است تا به شرکت‌های تولیدکننده و دانش‌بنیان تحویل داده شود.


بیشتر بخوانید


وی گفت: برای اولین بار دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در جلسه‌ای با شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر شدند تا بتوان از ظرفیت آنان استفاده کرد.

منزوی در خصوص مسائل پیرامون اصناف خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ قطعه زمین در شهرک صنعتی شهرکرد به صنوف واگذار می‌شود، واگذاری زمین به اتحادیه درودگران آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ماه به اتمام برسد.

وی اظهار داشت: در بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری برنامه پیش‌بینی شده ایجاد مجتمع‌های کشاورزی و پرورش دام است.

منزوی در خصوص گرانی و تورم نیز گفت: طرح‌هایی از سوی دولت در دست اجرا است که به زودی مشکلات در این زمینه رفع می‌شود و باید کمی صبور باشیم.

وی یادآور شد: قیمت برخی اقلام مثل برنج تولیدی کشاورزان در کشور بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، همچنین وزارت کشور ورود برای قیمت‌گذاری از سوی استانداری‌ها را منع کرده، اما با این وجود قیمت‌گذاری گوشت را در استان انجام دادیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید عارف
۲۳:۰۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
ایا زمین در سال 1402موجوده برا خرید
آخرین اخبار