بخش جلگه رخ آماده میزبانی از مهمانان نوروزی

جلگه رخ آماده میزبانی و پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

حیدر میرزابیگی بخشدار جلگه رخ گفت: بخش رخ با داشتن جاذبه‌های گردشگری و  امامزادگان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

او افزود: زیرساخت‌ ها و تأسیسات در همه ابعاد از جمله ترافیکی، پاکسازی و زیباسازی ورودی و خروجی شهر و روستاها در دستور کار شهرداران‌ و دهیاران منطقه قرار گرفته است.
بخشدار جلگه رخ  ادامه داد: به برکت ماه مبارک رمضان و تلاش همه مسئولان دستگاههای اجرایی عضو ستاد خدمات سفر بخش و ارائه خدمات مطلوب توسط دست اندرکاران استقبال در شان مردم منطقه از مهمانان نوروزی صورت پذیرد.

میرزابیگی بیان کرد: برای برپایی بازارچه محلی در ایام نوروز در محور تربت حیدریه - مشهد مانند سال گذشته اقدامات لازم صورت گرفته تا روستائیان دستاوردهای دستی و بومی - محلی  خود را در این بازارچه در معرض فروش قرار دهند.

او تصریح کرد: در ایام نوروز مراکز درمانی و عوامل امدادی در این محور مواصلاتی به صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرش از مسافران و زائران و مراجعان نوروزی هستند.

بخشدار  جلگه رخ تاکید کرد: دهیاری‌ ها و شوراهای اسلامی روستاهای بخش رخ هم در زمینه خدمت‌ رسانی مطلوب به مسافران آمادگی کامل را دارند.

 میرزا بیگی اظهار کرد: دو اقامتگاه‌ بومگردی برای اسکان مسافران در روستای شوربک و نسر نیز برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده سازی شده است.

او با اشاره به آمادگی روستا‌های هدف گردشگری برای پذیرایی از مهمانان نوروزی افزود: با تأمین زیرساخت‌ ‎های لازم در روستا‌های هدف گردشگری بخش رخ، مسافران می‌ توانند ضمن حضور در این روستا‌ها و بازدید از مناظر بکر آن، در این مناطق اقامت داشته باشند.

بخشدار جلگه رخ ادامه داد : ساماندهی و پاک‌ سازی ورودی‌ های شهرها، اصلاح و تعمیر و نظافت سرویس‌ های بهداشتی پارک‌ ها، تعویض جداول شکسته و فرسوده، نصب نماد‌های نوروزی، خط‌کشی معابر اصلی، اصلاح و تعویض تابلو‌های راهنما و علائم ترافیکی، توسعه و اصلاح فضای سبز، نورپردازی، رنگ آمیزی و غیره از جمله اقداماتی است که در طرح استقبال از بهار توسط دستگاه‌های ذیربط دنبال خواهد شد.

میرزابیگی بیان کرد: چندین مدرسه، سالن ورزشی و مسجد میان راهی هم برای اقامت ضروری مسافران و زائران نوروزی در این منطقه در نظر گرفته شده است.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.