آغاز طرح کنترل و نظارت بر جایگاه‌های سوخت استان یزد

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از آغاز طرح کنترل و نظارت بر جایگاه‌های سوخت در آستانه سال نو در استان خبر داد.

انتظاری مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: در این طرح بازرسان، از نظر کنترل کیفیت و کمیت، فرآورده‌های در حال عرضه را مورد پایش قرار می‌دهند. 

او با اشاره به اینکه اکیپ‌های مختلف هر روز در استان یزد، جایگاه‌های عرضه سوخت را بررسی می‌کنند، افزود: این طرح تا ۱۵ فروردین ماه در استان یزد ادامه دارد.

انتظاری با اشاره به اینکه اکیپ‌های مختلف هر روز در سطح استان جایگاه‌های عرضه سوخت را بررسی می‌کنند افزود: این طرح تا ۱۵ فروردین ماه در استان ادامه خواهد داشت.

او در خصوص افرادی که ماهیانه از بنزین یارانه‌ای استفاده می‌کنند، گفت: می‌طلبد تا مردم علاوه بر ۶۰ لیتر بنزین یارانه‌ای ماهیانه، از ۱۵۰ لیتر بنزین آزاد هم که در کارت‌های شخصی شان شارژ می‌شود استفاده کنند تا شاهد مدیریت مصرف سوخت و جلوگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی باشیم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: برای آن دسته از افرادی که کارت سوخت آن‌ها مفقود شده است هم سامانه‌ای راه اندازی شده تا مردم بتوانند راحت‌تر به کارت سوخت خود دست پیدا کنند.

انتظاری افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت scs.niopcd.ir مشخصات کارت سوخت خود را ثبت تا محل جا گذاشتن کارت سوخت شان به آن‌ها نشان داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار