کاهش محسوس ماموریت‌های آتش‌نشانی مشهد در شب چهارشنبه آخر سال

مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد از کاهش محسوس ماموریت‌های آتش نشانی در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

آتشپاد دوم مجید فرهادی گفت: با همراهی خوب مردم خوشبختانه حادثه جدیکاهش محسوس ماموریت‌های آتش‌نشانی مشهد در شب چهارشنبه آخر سال و خاصی در سطح شهر مشهد نداشتیم.

او افزود: از ساعت ۸ صبح ۲۳ اسفندماه لغایت ۸ صبح ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ در مجموع ۳ هزار و ۱۱۰ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شد که مجموعا ۱۲۴ ماموریت اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان ایستگاه‌های ۵۴ گانه این شهر انجام شده است که به تفکیک ۳۶ مورد امداد و نجات ۷۸ مورد اطفاء حریق و ۱۰ مورد پیشگیری بوده است.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد درباره ماموریت‌های مرتبط با شب چهارشنبه سوری در مشهد ادامه داد: در مجموع ۴۵ ماموریت مربوط به شب چهارشنبه پایانی سال بوده است که با همراهی خوب و شایسته مردم خوشبختانه حادثه جدی و خاصی در سطح شهر مشهد نداشتیم و در خصوص مصدومان احتمالی نیز آمار آن توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اطلاع مردم خواهد رسید.

آتشپاد دوم فرهادی بیان کرد: ماموریت‌های شب گذشته آتش نشانان شهر مشهد بین ساعت ۲۰ تا ۲۳ بوده و این سازمان از ساعت ۱۷ روز گذشته علاوه بر آماده باش ۵۴ ایستگاه آتش نشانی این شهر، بیش از یکصد نفر از آتش نشانان را به همراه خودرو‌های سبک و سنگین اطفاء حریق و امداد و نجات و موتورسیکلت‌های سیار آتش نشانی در ۳۷ نقطه پر تراکم شهر تا ساعت ۱ بامداد چهارشنبه برای تامین ایمنی شهروندان مستقر کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.