شهروندخبرنگار اصفهان؛

جهادگری خیران اصفهانی به منزل مسکونی دچار حریق + فیلم

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلمی از آتش‌سوزی منزل مسکونی در ویلاشهر اصفهان خبر داد و از مسئولان و خیران درخواست رسیدگی کرد.

حوادث طبیعی همچون سیل، زلزله و آتش سوزی از جمله مشکلاتی است که همواره هزینه‌های جانی و مالی فراوانی را به همراه دارد؛ بنابراین مسئولان نهاد‌های مختلف باید پیش‌بینی‌های لازم را در این زمینه داشته باشند تا در صورت بروز چنین حوادثی بتوانند با آن مقابله کنند.
شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از آتش سوزی یک منزل مسکونی در ویلاشهر استان اصفهان خبر داد و از خیرین درخواست کمک رسانی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام وقت بخیر، حمیدرضا رهی هستم مدیر جهادگران ویلاشهر در غرب استان اصفهان هستم. مطلع شدیم منزلی در ویلاشهر نجف‌آباد استان اصفهان به علت نشت گاز دچار حریق شده است. ضمن بازدید از محل در جریان قرار گرفتیم که شخصی که در آنجا سکونت دارد مستأجر است. با توجه به اینکه حدود هشت ماه صاحبخانه هیچ کرایه‎ای از ایشان دریافت نکرده است و از آن‌ها حمایت می‌کند مرکز کمک‌های مردمی جهادگران ویلاشهر نیز تا تکمیل منزل و تحویل به خانواده درکنارشان خواهد بود. از شما خیران استدعا دارم برای تهیه وسایل منزل برای این خانواده حمایت کنند.

منبع: شهروندخبرنگار - اصفهان


بیشتر بخوانید:

فیلمی از آتش سوزی در پارک ارم


برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار