ارائه بیش از ۸ میلیارد تومان خدمات حمایتی و درمانی به مردم اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۸ میلیارد تومان خدمات حمایتی و درمانی به مردم استان ارائه شده است.

حمید قویدل گفت: از ابتدای سال جاری ۸ میلیارد و ۸۳۰ میلون تومان به ۴ هزار ۸۵۰ نفر از مردم استان اردبیل خدمات حمایتی و درمانی ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در جلسه شورای معاونان و روسای ادارات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با تشریح اقدامات اخیر این جمعیت به جایگاه خوب این جمعیت در استان اشاره کرد و گفت: در حوادث اخیر مانند زلزله خوی و ترکیه همکاران این جمعیت کارنامه خوبی از خود در استان به جای گذاشته اند که جای تقدیر دارد.

به گفته قویدل برنامه‌های متعددی از جمله دوره منطقه‌ای فرماندهان تیم سحر که با حضور ۶ استان در اردبیل با تلاش همکاران جمعیت استان اردبیل به خوبی برگزار شد.

او خاطر نشان کرد: همچنین این جمعیت آموزش‌هایی در برابر مخاطرات، مفاهیم بشردوستانه و داوطلبانه، مهارت آموزی و توانمندسازی نوجوانان و جوانان در حوزه کارآفرینی، آموزش‌های خود مراقبتی، برنامه‌هایی جهت تربیت مربی و خانواده‌های آنان و... در استان ارائه خدمات می‌کند.

گفتنی است مهدی افتخاری در جریان سفر به استان اردبیل در جریان اقدامات این جمعیت در استان و همچنین از مرکز فوریت‌های دارویی جمعیت هلال احمر استان بازدید و در جریان نحوه خدمات رسانی آن‌ها قرار گرفت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار