اهدای ۶۴ هزار بسته معیشتی بسیج سازندگی در ماه رمضان

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۶۴ هزار بسته معیشتی بین گروه‌های کم برخوردار توزیع می‌شود.

سرهنگ حسن عجمی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در نشست خبری گفت: در برنامه اسفند و فروردین اهدای ۱۸ هزار بسته معیشتی پیش‌بینی شده که در ۱۵ ناحیه مقاومت توزیع می‌شود.


او با اشاره به اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان نیز ۶۴ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود، عنوان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و دستآورد‌های بسیج سازندگی، کارگاه‌های آموزشی، ایستگاه‌های سلامت و مشاوره‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با بیان اینکه برنامه‌های نوروز ۱۴۰۲ این سازمان از اول اسفند آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ادامه خواهد یافت گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان برنامه‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی را به اتمام برسانیم و از سوم فروردین و شروع ماه رمضان برنامه‌های تبیینی، عقیدتی و مربوط به اعتقادات را آغاز کنیم.

سرهنگ عجمی در مورد فعالیت گروه‌های جهادی هم گفت: تاکنون ۱۸۵ گروه جهادی را در قالب ۳۲ قرارگاه عملیات جهادی منطقه‌ای و پهنه‌ای برای اجرای برنامه‌های نوروز، به‌خط کرده ایم.

او با اشاره به اجرای برنامه‌های بسیج سازندگی اصفهان در دو محور داخل و خارج استان گفت: در خارج از استان در خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کرمان، سیستان و بلوچستان و فارس در حال فعالیت هستیم، در درون استان نیز در ۵ شهرستان سردسیر شامل سمیرم، فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین‌میاندشت مشغول خدمات رسانی هستیم.


رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با تأکید بر اینکه در نواحی مقاومت به‌صورت متمرکز خدماتی به شهرستان‌های مربوطه ارائه خواهد شد، گفت: پیش‌بینی شده تا در نوروز ۱۳۰ کارگاه اشتغال راه‌اندازی شود که برای هرکدام ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض تعلق گرفته شده، همچنین مرمت ۲۵ و احداث ۱۰ خانه، ساخت ۵ استخر ذخیره آب، ۸ مورد سیمانی کردن نهر و ۲۰ لایروبی قنات در استان پیش‌بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.