سی و هشتمین کنگره رادیولوژی ایران برگزار می شود

دبیر سی و هشتمین کنگره رادیولوژی ایران گفت:‏‎در کنگره رادیولوژی ایران آخرین دستاوردهای رشته رادیولوژی مورد بحث‌ و بررسی قرار می گیرد.

دکتر مرتضی طهماسبی دبیر سی و هشتمین کنگره رادیولوژی ایران گفت:سی و هشتمین کنگره رادیولوژی ایران به مدت 4 روز از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به همت انجمن رادیولوژی ایران برگزار خواهد شد.

‏‎او افزود: در این کنگره بزرگ که به صورت سالیانه با همکاری اساتید و پژوهشگران رشته رادیولوژی برگزار می گردد، آخرین دستاوردهای رشته رادیولوژی مورد بحث‌ و بررسی قرار می گیرد.

طهماسبی بیان کرد: با توجه به جهش عظیم رشته ‎رادیولوژی در سه دهه اخیر که مرهون رشد تکنولوژی در حوزه کامپیوتر و تصویربرداری است، سی و هشتمین کنگرهرادیولوژی ایران فرصت بی نظیری است که روش های نوین تصویربرداری و تازه های این رشته مورد بحث‌ و بررسی قرار گیرد.

او گفت: در طول ۴ روز برگزاری، تمامی مباحث پیرامون رشته رادیولوژی در سخنرانی ها مطرح خواهد شد اما مدل های اصلی کنگره، عبارتند از : تصویربرداری دربیماری های زنان، تصویربرداری ماسکولواسکلتال، تصویربرداری پستان و هیبرید ایمجینگ است که با توجه به وسعت موضوعات، شرکت کنندگان همزمان در ۱۳ سالن به مدت ۴ روز صبح و بعدازظهر از سخنرانی ها و پنل ها و کارگاه های کنگره بهره مندمی شوند.

طهماسبی افزود: یکی از ویژگی های این کنگره حضور شرکت های تجهیزات پزشکی فعال در حوزه تصویربرداری است که در نمایشگاه جانبی این کنگره آخرین دستگاه های روز دنیا را عرضه می کنند. رادیولوژیست ها، دستیاران و‎کارشناسان رادیولوژی با بازدید از تکنولوژی های جدید می توانند.

او گفت: ‎دستگاه های موجود در مراکز تصویربرداری را به روز رسانی کنند و نقش مهمی در ارتقاء و پیشرفت رادیولوژی کشور ایفا کنند.لازم به ذکر است جامعه رادیولوژی در طی سالیان گذشته به رغم تحریم ها و نوسانات ارزی ، با همکاری شرکت های تجهیزات پزشکی، سعی فراوان داشتند.
‏‎ طهماسبی  گفت: امیدوارم امسال نیز مانند سنوات گذشته با بهره گیری از تجربه اساتید و همکاران فرهیخته در انجمن رادیولوژی ایران و دبیران کنگره، مایه سربلندی برای رخداد مهم علمی و‌ پژوهشی در سال آینده خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار