تغییرات آموزش و پرورش از مدارس شاهد آغاز می‌شوند

وزیر آموزش و پرورش گفت: ارتباط وزارت آموزش و پرورش با بنیاد شهید و امور ایثارگران باید مستحکم‌تر شود.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ضمن گرامی‌داشت روز شهدا،گفت: ارتباط وزارت آموزش و پرورش با بنیاد شهید و امور ایثارگران باید مستحکم‌تر شود و  به این نکته توجه داشته باشیم که جامعه ایثارگری و مدارس شاهد ما نیاز به توجه جدی دارد.

او افزود: باید برای شهدا کار کرد و اگر بر جامعه تعلیم و تربیت نور شهدا ساطع باشد، شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهیم بود. ما هرچه داریم از شهدا است.

وی ادامه داد: امیدوارم ارتباط آموزش و پرورش با بنیاد شهید و امور ایثارگران مستحکم‌تر شود و باید به این نکته توجه داشت که جامعه ایثارگری و مدارس شاهد ما نیاز به توجه جدی دارد.

زهرا پناهی روا مدیر کل شاهد و ایثار در وزارت آموزش و پرورش، گفت: ۳۶هزار دانش آموز و ۵هزار شهید معلم برای افتخار ایران جان خود را فدا کردند.
او ادامه داد:نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امانت گران‌بهایی است که شهیدان ۸سال دفاع مقدس به ما سپرده‌اند. ما باید در حوزه تعلیم و تربیت مراقب این امانت بوده و در انتقال و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار به دانش آموزان پیشتازی کنیم.

وی افزود:ما باید نسل امروز را همان گونه که حضرت آقا فرمودند تربیت کنیم.
پناهی روا بیان کرد: ما اگر بخواهیم شان و شانیتی در جهت تحقق سند تحول بنیادین را در مدارس دنبال کنیم باید از مدارس شاهد شروع کنیم.

پناهی‌روا گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی بر بازشناسی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز تأکید فراوان شده  و تمام برنامه‌ها بر این مبنا پایه‌گذاری شده است. ما تلاش می‌کنیم در زمینه ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی موفقیت‌هایی را کسب کنیم و پرچمدار آن باشیم.

 

 
برچسب ها: مدارس شاهد ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.