واکنش شورای سیاسی انصارالله به توافق ایران و عربستان

اعضای شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن توافق میان ایران و عربستان را مثبت ارزیابی کردند.

محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی انصارالله یمن در واکنش به توافق ایران و عربستان در ضفحه توییتر خود نوشت: توافق ایران و عربستان برای بازگرداندن روابط بین دو طرف تصمیمی شجاعانه و حساب شده برای هر دو طرف است و بازگشت روابط ریاض و تهران قبل از بازگشت آن بین صنعا و ریاض موید این است که نبرد ما با کشور‌های متجاوز یک نبرد مستقل بوده و جز با احیای حاکمیت و استقلال یمن خاتمه نخواهد یافت.

او در ادامه اعلام کرد اما انتظار می‌رود این، تحول تاثیر مثبتی بر روابط یمن و عربستان و حتی فراتر از آن بر روابط کلی کشور‌های عربی و اسلامی با توجه به وزن بالای عربستان سعودی و ایران گذارد.

البخیتی در پایان نیز گفت: ما از هر گونه نزدیکی بین کشور‌های اسلامی استقبال می‌کنیم، زیرا این به نفع آنهاست و باعث تشویش آمریکا و اسرائیل می‌شود.

کمی پیش از واکنش البخیتی، «عبدالوهاب المحبشی» عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز شنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: «ما معتقدیم که توافق به دست آمده بین ایران و عربستان، مثبت است».

درحالی که اکثر کشورهای منطقه از توافق صورت گرفته میان ایران و عربستان استقبال کردند، صهیونیست‌ها از این توافق خشمگین شده و آن را ضربه‌ای محکم به رژیم اشغالگر خواندند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
انشالله مردم مظلوم یمن به آرامش وآسایش دلخواه برسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
سلام ان شاءالله اصله
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۲۹ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
تپش قلب یمن
تپش قلب ماست
همین طور مردم شریف بحرین
وانشاله تا آزادی آن ها تا پای جان ایستاده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
سلام ان شاءالله درست هست
آخرین اخبار