ایجاد شعب اخذ رای اتاق بازرگانی در دلیجان و ساوه

شعب اخذ رای اتاق بازرگانی در ۲ شهرستان دیگر استان مرکزی هم دایر شد.

برای نخستین بار در تاریخ برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی کشور شعب اخذ رای این انتخابات علاوه بر اراک که مرکز استان است در دلیجان و ساوه هم دایر  شد.

بیک زاده رئیس کمیته اجرایی انتخابات اتاق بازرگانی اراک با مثبت ارزیابی کردن ایجاد شعب اخذ رای در دلیجان و ساوه این کار را موجب افزایش مشارکت اعضا در انتخابات، سلامت انتخابات، کاهش تردد و جلوگیری ازاتلاف وقت تولیدکنندگان دانست.

آیینه دار، دادستان دلیجان هم در این‌باره گفت: با پیگیری‌های انجام شده وهماهنگی با دادستان کل کشور و به منظور تسهیل اخذ رای توسط صنعتگران و بازرگانان شهرستان برای نخستین بار صندوق اخذ رای انتخابات اتاق بازرگانی در شهرستان دلیجان دایر و صنعتگران توانستند دراین انتخابات مشارکت کنند.

لازم به ذکر است در شهرستان دلیجان ۱۸۰ نفر دارای کارت بازرگانی هستند که ۱۵۰ نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

حسین میرمحمد صادقی رییس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی با اشاره به اینکه انتخابات امروز اتاق بازرگانی تا ساعت ۱۸ رای گیری ادامه دارد، گفت: امکان تمدید این رویداد تا ساعت ۹ شب وجود دارد و با توجه به الکترونیکی بودن روند رای گیری، تا پیش از نیمه‌شب امشب نتایج اعلام خواهد شد.

میرمحمد صادقی افزود: با توجه به الکترونیکی بودن برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی، نتایج برگزیدگان تا پیش از نیمه‌شب شنبه ۲۰ اسفندماه اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.