انتخابات اتاق بازرگانی خراسان رضوی با ۴۷ نامزد در حال برگزاری است

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: امروز همزمان با سراسر کشور ۴۷ نامزد دهمین دوره از انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان رقابت خود را در محل اتاق بازرگانی مشهد آغاز کرده اند.

امیررضا رجبی گفت: در مجموع ۸۷ نفر از داوطلبان عضویت در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی خراسان رضوی برای این دوره از انتخابات ثبت نام کردند که از این تعداد، صلاحیت ۵۶ نفر تایید شد.

وی اضافه کرد: از بین کسانی که صلاحیت آنان تایید شده است ۹ نفر انصراف دادند و در نهایت ۴۷ نفر برای نشستن بر کرسی ۱۵ نفر عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی خراسان رضوی به رقابت پرداختند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: نامزدهای انتخابات اتاق بازرگانی در چهار گروه صنعت، تجارت، معدن و کشاورزی داوطلب شده اند که پس از انتخابات از بین ۱۵ نفر نهایی منتخب، پنج نفر مربوط به حوزه صنعت، پنج نفر مربوط به حوزه تجارت، سه نفر مربوط به حوزه کشاورزی و ۲ نفر مربوط به حوزه معدن می شوند که ترکیب نهایی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان را تشکیل می دهند.

رجبی به نحوه نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی خراسان رضوی اشاره و اضافه کرد: انجمن نظارت بر انتخابات در استان از سه نفر از نمایندگان حوزه بخش خصوصی و یک نماینده از وزارت صنعت معدن و تجارت که مدیر کل اداره تابعه در استان است تشکیل می شود.

وی ادامه داد: در مجموع ۲ هزار و ۵۵ نفر حایز شرایط رای دادن در انتخابات اتاق بازرگانی خراسان رضوی شناسایی شدند که تاکنون استقبال آنان برای ارایه رای خود در این انتخابات مطلوب بوده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: انتخابات به صورت کاملا الکترونیکی در حال برگزاری است و نتایج اولیه آن ساعتی بعد از اتمام زمان رای گیری اعلام می شود.

رجبی افزود: فردا نتایج نهایی انتخابات اتاق بازرگانی و اسامی ۱۵ منتخب هیات نمایندگان اتاق اعلام می شود و اعضای منتخب می توانند از بین خود رییس اتاق بازرگانی استان را تعیین کنند.

دهمین دوره از انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی از ساعت هشت صبح امروز آغاز شده است و تا ساعت ۱۸ امروز ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار