نصب ۲۰۰ المان نوروزی در ملایر

شهردار ملایر از آماده سازی گفت: بیش از ۲۰۰ المان (نماد) نوروزی به منظور طرح استقبال از بهار در این شهرستان نصب می‌شود.

مجید فرجی افزود: از این تعداد بیش از ۵۰ المان تجسمی و ۱۵۰ المان نوری است که در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود.

او گفت: با توجه به رویکرد مدیریت شهری در تلطیف و ایجاد نشاط در فضا‌های شهری و ایام نوروز، نصب المان‌های نوروزی در میدان و بلوار‌های شهر در دستور کار قرار دارد.

شهردار ملایر تصریح کرد: با وارد کردن هنر در زندگی روزمره شهروندان و تزریق لطافت و شادابی در معابر شهری، باید چهره شهر را متحول و زمینه افزایش نشاط و شادابی شهروندان و مسافران نوروزی را فراهم کنیم.

فرجی با اشاره به تلاش شبانه روزی نیرو‌های زحمتکش اداره سیما و منظر شهری برای مهیا کردن فضایی جذاب و دلنشین برای شهروندان و مسافران نوروزی، گفت: علاوه بر نصب المان‌ها، آذین‌بندی گسترده شهر، بازسازی و رنگ‌آمیزی المان‌های قدیمی و ساماندهی تابلو‌های ورودی شهر نیز برای ایام نوروز انجام شده است.

او تصریح کرد: بیش از ۵۰ المان متنوع نوروزی شامل ست سماور، شخصیت‌های کارتونی، نیمکت، سنگ طرح ماهی نوروز، پرنده و موسیقی، عمو نوروز، خانه‌تکانی، سبد بادکنک و حاجی فیروز، خانه سنتی، فرفره، جوجه فصلی، سیب سبز و ماهی، ست بره ناقلا، گلدان ایموجی، گوی فلزی گل نرگس، ماهی بزرگ و بیش از ۱۵۰ المان نوری با هدف ایجاد چشم‌اندازی زیبا و افزایش زیبایی‌های بصری در روز‌های آینده جانمایی و نصب خواهند شد.

شهردار ملایر گفت: به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر و در آستانه بهار تمامی بوستان‌ها، میادین و بلوار‌های سطح شهر با بیش از ۱۵ هزار گلدان گل شب بو، پنج میلیون نشاء گل بنفشه و انواع گل‌های بهاری و متنوع مزین می‌شوند.

شهردار ملایر با بیان اینکه زیباسازی محیط شهری نقش مهمی در ارتقای روحیه شهروندان دارد، بر ضرورت گل‌کاری گسترده و توجه به سیمای شهر تأکید کرد و افزود: طرح‌های اجرایی استقبال از بهار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در حوزه فضای سبز و زیباسازی بدون وقفه و با بسیج تمامی امکانات در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.