امام جمعه موقت بافق:

فرماندار جدید بافق از همه ظرفیت‌های شهرستان برای توسعه و آبادانی استفاده کند

حجت‌الاسلام روحانی گفت: از فرماندار جدید بافق انتظار می‌رود از همه ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی موجود، برای توسعه شهرستان استفاده کند.

حجت الاسلام علی روحانی، امام جمعه موقت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق به تقارن بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با مهربانی و همدلی وارد بهار طبیعت و بهار رمضان شویم و روحیه ازخودگذشتگی و عبادت را در این ماه تقویت کنیم.

او همچنین با اشاره به زمینه سازی ظهور امام عصر (عج) تصریح کرد: اصلی‌ترین هدف انقلاب اسلامی فراهم شدن مقدمات ظهور منجی عالم بشریت است.

امام جمعه موقت بافق افزود: انقلاب اسلامی عصر تحول در تاریخ و فرهنگ اسلامی است و آموزه‌های دینی و اعتقادی در انقلاب بروزرسانی شد تا ظهور انجام شود.

روحانی به مسمومیت دانش آموزان مدارس اشاره کرد و گفت: فریب خوردگان و آشوب گران که چند ماهی با دامن زدن به جنگ ترکیبی نتوانستند راهی به پیش ببرند، با امنیتی کردن فضای مدارس قصد فروپاشی نظام آموزش را داشتند.

او با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه خاطرنشان کرد: عاملان این جنایت باید به گفته مقام معظم رهبری اشد مجازات شوند و مردم هم بدانند که این کار دشمن بود و با بصیرت و آگاهی مردم باز هم شکست خوردند.

گرامیداشت هفته درختکاری، سالروز شهادت سید جمال الدین اسدآبادی، سالروز عملیات بدر و مجاهدت‌های اثارگران در این عملیات، روز شهدا و راهیان نور وصدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای تاسیس بنیاد شهیدانقلاب اسلامی، بمب گذاری در نماز جمعه ۲۴ اسفند توسط منافقان و بمباران شیمیایی مناطق جنگی و ... از موضوعات دیگری بود که امام جمعه موقت بافق به آن اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.