رئیس‌کل دادگستری استان سمنان:

شعب ویژه مسأله بدحالی دانش‌آموزان را پیگیری کنند

عبداللهی به مسؤولان قضایی این استان دستور تا در شعب ویژه مسأله بدحالی دانش‌آموزان را پیگیری کنند.

 محمدجعفر عبدالبهی رئیس‌کل دادگستری استان سمنان از صدور دستور به مسؤولان قضایی استان برای شناسایی و تشکیل پرونده اشخاصی که به هر نحوی در موضوع بدحالی دانش‌آموزان دخالت دارند، خبر داد.

وی افزود: در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و جامه عمل پوشاندن به دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضا در موضوع بروز حوادث بدحالی دانش‌آموزان، به رؤسا و دادستان‌های عمومی و انقلاب مراجع قضایی استان سمنان دستور داده شد تا در جهت شناسایی و دستگیری مباشر، مسبب و هر شخصی که به نحوی در این موضوع دخیل بوده، با تشکیل پرونده‌های قضایی خارج از نوبت رسیدگی کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان در این دستور تأکید کرد: مسؤولان قضایی استان به دستگاه‌های امنیتیو انتظامی اعلام کنند تا ضمن افزایش تعداد گشت‌های ویژه و تخصصی ثابت و سیار در اطراف مدارس و خوابگاه‌های دانشجویی، رصد حفظ امنیت فضای روانی جامعه را پیگیری کنند.

عبداللهی بیان کرد: مسؤولان امر چنانچه در موضوع بدحالی دانش‌آموزان، با التهاب‌افکنی و دروغ‌پراکنی برخی از رسانه‌ها یا جراید مواجه شدند، مراتب را به مراجع قضایی ارائه کنند تا در شعب ویژه و خارج از نوبت رسیدگی قانونی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: اتهام مباشران، مشارکت‌کنندگان و مسببان بدحالی دانش‌آموزان، «افساد فی‌الارض» است و چنانچه سوءنیت و همراهی آنان با دشمنان احراز شود، مجازات اشد در انتظارشان خواهد بود و در غیر این صورت، در قبال آنان اغماضی اتفاق نخواهد افتاد.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان افزود: دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قصد دارند تا با تضعیف دستاورد‌های کشور و سوءاستفاده از شور و هیجان و ناآگاهی برخی از جوانان و افراد، عزم راسخ و غیرت مردم این مرزوبوم را خدشه‌دار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار