پوشش همه بیمه ها در کلان‌ بیمارستان حضرت مهدی (عج)+ فیلم

وزیر بهداشت گفت: کلان‌ بیمارستان حضرت مهدی (عج) کاملا دولتی است و با همه بیمه‌ها قرارداد دارد.

عین الهی وزیر بهداشت گفت: کلان  بیمارستان حضرت مهدی (عج) بزرگترین پروژه در حوزه سلامت در سطح  منطقه است به همین دلیل اسم آن را کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) نام گذاری و افتتاح کردیم. این بیمارستان شامل ۵۲۱ تخت بستری عادی، ۲۰۴ تخت بستری ویژه، ۱۰۲ تخت بستری حاد و اورژانس، ۳۰ تخت بستری روزانه جراحی سرپایی و ۴۲ تخت اتاق عمل و تجهیزات به‌روز، در ۱۸ طبقه و با متراژ ۱۰۸ هزار و ۱۵۷ متر مربع است.

او افزود: تمام عمل های جراحی پیشرفته مانند پیوند کبد، پیوند کلیه و عمل های مغز در این بیمارستان قابل انجام است. ۳۸۰ عضو هیات علمی دارد. این بیمارستان آموزشی ، پژوهشی و درمانی است که کاملا دولتی بوده و با تمامی بیمه ها قرار داد دارد. 

وزیر بهداشت بیان کرد: در این بیمارستان چند اتاق‌‌ عمل‌ هیبریدی قرار دارد و همه امکانات تشخیصی و آزمایشی در داخل آن  وجود دارد. پذیرش بیماران را هم از چند روز قبل از افتتاح آغاز کردیم. این کلان بیمارستان هشت هزار متر مکعب و کاملا به روز است.

اولین عمل جراحی در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ در بیمارستان حضرت مهدی (عج) انجام شده و ۱۵ اتاق عمل به صورت کامل آماده بهره‌برداری است و در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ تمامی ۳۸ اتاق عمل این بیمارستان به بهره‌برداری خواهد رسید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
از روز سه شنبه ۱۶ /۱۲ سامانه بیمه تامین اجتماعی قطعه و کسی هم پاسخگو نیست و مردم سرگردان
تامین اجتماعی می گه از سایر سایتها استفاده کنند ولی نرخ دارو ده برابر میشه کسی هم جوابگو نیست لطفا مشکل فعلی را حل کنید باقی پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
فکر همه کار رو کردین الا ظرفیت مردمی که بیمار باخود دارند خودرو شان رو باید در کجا مستقر و پارک کنند!!
آخرین اخبار