پیام تبریک استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت نیمه شعبان

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی ولادت حضرت مهدی (عجل) و هفته سربازان گمنام امام زمان (ع) را تبریک گفت.

در متن پیام غلامعلی حیدری آمده است:

نیمه شعبان، روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان نبوی و فرخنده‌ترین روز خلقت است. روزی است که دیده گان جهانیان به جمال سرو زیبای آفرینش و یوسف بی بدیل فاطمی روشن می‌شود. سلام بر مهدی موعود (عج)، سلام بر خورشید جان‌ها و امید انسان ها، که با آمدنش امید به برپایی عدل و داد در دل و جان شیفتگان شیدای حضورش، حیاتی پویا می‌یابد.

نیمه شعبان، مطلع خورشید فروزان حضرت مهدی (عج) در ظلمت تاریخ، عید منتظران وراثت زمین برای مستضعفان و شکست سلطه جبّاران و افروختن چراغ شوق در دل مسلمانان و امید بخشیدن به محرومان است.

اکنون در این برهه حساس از زمان در حالی به نیمه شعبان می‌رسیم که جهان بیش از هر زمان دیگری، در تب انتظار یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) می‌سوزد و روزی او خواهد آمد و جهان را با نور خود پر از عدل و داد می‌کند و تمامی درد‌های عالم بشریت را تسکین و درمان می‌بخشد.


بیشتر بخوانید


اینجانب خجسته میلاد با سعادت مسیح آخرالزمان، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین، حضرت حجت بن الحسن العسکری ارواح العالمین له الفداء را به عموم مسلمانان و شیعیان جهان به ویژه مردم متدین و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری و همه منتظران آن حضرت در سر تا سر عالم تبریک و تهنیت عرض نموده همچنین این ایام را که به هفته پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز نامگذاری شده به مجموعه خدوم و هوشیار این مجموعه فهیم و دور اندیش که همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده اند شادباش عرض نموده و از ایزد منان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می‌نمایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.