ایجاد کارگروه‌های تحول در دانشگاه پیام نور فارس

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: تشکیل کارگروه‌های تحول برای افزایش کارآمدی در همه حوزه ها مهمترین رسالت این دانشگاه در چشم انداز آینده است.

محسن جاجرمی‌زاده در جلسه رؤسای مراکز و واحد‌های استان با بیان اینکه تدوین پیوست عدالت در همه امور از مهم‌ترین رسالت‌های مدیران به ویژه در مقطع کنونی است، گفت: باید در ادامه مسیر نظم جدیدی تعریف کنیم تا با عمق بخشیدن به فرهنگ انقلابی و اسلامی در میان اساتید، دانشجویان و کارمندان قوی‌تر از گذشته به سمت آرمان‌ها و اهداف حرکت کنیم.

او، توسعه رشته‌های تحصیلی کارشناسی ارشد را از مهم‌ترین اقدامات حوزه آموزش دانشگاه عنوان کرد و گفت: علاوه بر مجوز پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه پیام‌نور مرکز شیراز و همچنین مجوز پذیرش دانشجوی کارشناسی در رشته‌های کاربردی و جدید، در حال پیگیری اخذ مجوز ۵۳ رشته محل جدید کارشناسی ارشد از شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای مراکز و واحد‌های استان فارس هستیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس تأکید کرد: ترویج کار جمعی از طریق ارتباطات موثر و پرهیز از حرکت تک بعدی و سلیقه‌ای می‌تواند از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریتی در روند رو به رشد ادامه مسیر باشد.

جاجرمی‌زاده، نهادینه‌سازی فرهنگ پاسخگویی، نظارت بر امور و تمرکز بر حفظ وحدت و انسجام را به عنوان مهم‌ترین عناصر پیشرفت دانشگاه دانست و یادآور شد: تمام تلاش ما این است که در کنار اصلاح نقاط ضعف از نقاط قوت خود صیانت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.