پیش بینی جمع آوری ۵۲ میلیارد تومانی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری ۱۴۰۱

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: مردم  پارسال ۴۱ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری کمک کردند و پیش بینی ما جمع آوری  ۵۲ میلیارد تومان طی امسال است.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد خوزستان در جشن نیکوکاری ۱۴۰۱ گفت:  یکی از مجموعه‌هایی که  همیشه در کنار کمیته امداد بوده و دغدغه محرومان را داشته  وزرات و مجموعه آموزش و پرورش بوده و دلیل آن مشترک بودن جامعه هدف  کمیته امداد و آموزش وپرورش است.

او ادامه داد: ۵۴ هزار دانش آموز خوزستانی تخت پوشش کمیته امداد هستند  که با همکاری  آموزش و پرورش  و خیران در صدد رفع  مشکلات آن‌ها هستیم.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان  با اشاره به اینکه در طرح اکرام ایتام  مجموعه آموزش و پرورش بیشترین میزان  مشارکت را داشته و حامیان ایتام هستند، افزود: تفاهم نامه‌های متعددی به ویژه در جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری   نیز با مجموعه آموزش و پرورش برای کمک به دانش آموزان نیازمند منعقد شده است.

آقای شیبه گفت: بستر‌های مناسب در سامانه شاد برای جمع آوری هدایای جشن نیکوکاری در حال انجام است تا  در آینده نزدیک کمک‌های دانش آموزان از این شبکه نیز جمع آوری شوند.

او ادامه داد: کمیته امداد در سال‌های اخیر تلاش کرده تا بستر جمع آوری کمک‌های مردم  و خیران را آسان‌تر و سریع‌تر کند که  به همین دلیل  پرداخت‌های الکترونیکی  اولویت ما در این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: مردم، خیران و نیکوکاران می توانند  با  مراجعه به دفاتر کمیته امداد سراسر استان و شماره‌گیری کد#۰۶۱*۸۸۷۷* در این کار خیر مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.