نظارت‌های کیفی بر کارخانجات تولید آرد قزوین افزایش می‌یابد

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: نظارت‌های کیفی بر کارخانجات تولید آرد استان در راستای تولید آرد و تامین نان با کیفیت افزایش می‌یابد.

محمدحسین عطایی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در کارگروه فرعی امنیت غذایی استان قزوین گفت: یکی از اولویت‌های اصلی در این راستا ایجاد تمهیدات مورد نیاز برای افزایش سیستم‌های نظارتی است.

وی اضافه کرد: با تمهیدات صورت گرفته کیفیت ارد مورد نیاز نانوایی‌های استان قزوین بهتر خواهد شد و نان با کیفیت پخت و به دست مصرف کننده می‌رسد.

عطایی تصریح کرد: تا پایان عید فطر نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی و مراکز عرضه کالا‌های اساسی تشدید خواهد شد و با متخلفان چهارچوب قانونی برخورد می‌شود.

این مسئول در ادامه به روند ارسال گوشت مرغ به بازار تهران اشاره کرد و گفت: این روند باید رصد و پایش شود تا با توجه به نیاز مردم در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان کنترل منطقی بر بازار اعمال شود.

عطایی تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده گوشت قرمز گرم وارد استان قزوین شده و روزانه در سطح استان توزیع می‌شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: توزیع مرغ و گوشت منجمد همچنان در سامانه ستکاوا و پلتفرم‌های اینترنتی انجام می‌شود و هیچ محدودیتی برای توزیع کالا‌های اساسی وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.