پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان مهریزی

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مهریز از پرداخت ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این شهرستان خبر داد.

سید وحید کمالیان رئیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مهریز در نشست با اصحاب رسانه مهریز گفت: از ابتدای امسال ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۲۱۰ نفر از مددجویان زیرپوشش در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی شهرستان پرداخت شده است. 

او افزود: تسهیلات دریافتی توسط مددجویان دارای شرایط در زمینه فعالیت‌های تولیدی، خدماتی و کشاورزی هزینه شد.

کمالیان ادامه داد: کمیته امداد مهریز در یکسال اخیر در حوزه خانواده و ازدواج، اقدامات قابل توجهی را انجام داده که مهمترین آن‌ها پرداخت هزینه ازدواج به زوج‌های جوان، در مجموع به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال است.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی مهریز تاکید کرد: ارائه ۷۶۰ میلیون ریال کمک هزینه اجاره مسکن به ۲۰ خانواده مستاجر زیرپوشش و همچنین ارائه ۲۳۶ مورد تامین لوازم خانگی ضروری به ارزش بیش از هفت میلیارد ریال صورت گرفت.

او اظهار داشت: طرح اکرام ایتام و محسنین جزو طرح‌های مهم و موفق این نهاد است به نحوی که هم اکنون ۱۰۸ یتیم و ۲۹۵ فرزند محسنین زیرپوشش بیش از یک هزار و ۶۰۲ حامی قرار دارند و تاکنون بیش از ۲ میلیارد تومان از طرف حامیان کمک شده است.

کمالیان از راه‌اندازی سامانه هوشمند امداد خبر داد و گفت: بر اساس آن شاهد چابک سازی فرآیند‌های ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، فضای مجازی و بستر‌های الکترونیکی هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.