سید صالحی: قهرمان بین پرسپولیس و سپاهان مشخص می شود

کارشناس فوتبال گفت: تیم پرسپولیس بازی ۶ امتیازی را برد و این تیم به همراه سپاهان تکلیف قهرمانی را مشخص می‌کنند.

مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال درباره برد تیم پرسپولیس برابر تیم تراکتور در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی‌های این ۲ تیم همواره از حساسیت خاصی برخوردار است. تیم تراکتور از بالا بازیسازی را انجام می‌داد و از آن طرف، تیم پرسپولیس هم از بالا پرس می‌کرد و چشم به ضدحملات داشت.

او ادامه داد: تیم تراکتور اصرار داشت که بازیسازی را از خط دروازه خود انجام بدهد و اسیر ضد حملات  پرسپولیس شد. ناهماهنگی در خط دفاع تراکتور وجود داشت و پرسپولیسی‌ها به خوبی از سرعت عمری بهره بردند و روی اشتباه  مدافعان حریف ۲ گل زدند.

سید صالحی بیان کرد: تیم پرسپولیس در نیمه دوم عقب نشینی کرد و خمز با آوردن عباس زاده و پاکدل به تعداد مهاجمان خود اضافه کرد و تیمش را ۳ دفاعه کرد. تراکتوری‌ها از قدرت سرزنی عباس زاده استفاده کردند و  گل‌های خورده را جبران کردند. ناهماهنگی در خط دفاع تراکتوری‌ها مشهود بود و باید خمز با ۴ دفاع بازی می‌کرد، اما این اتفاق رخ نداد. پرسپولیسی‌ها بعد از گل تساوی بی محابا حمله کردند و در نهایت روی ضربه ایستگاهی به گل برتری رسیدند.

کارشناس فوتبال درباره اینکه نبود اخباری در این بازی تاثیرگذار بود، گفت: صددرصد، نبود اخباری در این بازی تاثیر گذاشته بود و او سیو‌های خوبی می‌کرد. تیم تراکتور در بازی‌هایی که مستحق برد نبود با حضور اخباری ۳ امتیاز را می‌گرفت. در آن طرف، نبود گولسیانی هم باعث شده بود که خط دفاع پرسپولیس متزلزل باشد و فرجی و پورعلی گنجی ناهماهنگ با هم بودند.

او درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس در این بازی گفت: عمری نشان داده که در این فصل برای پرسپولیس تاثیرگذار است. البته او در دقایق پایانی نیمه اول از لحاظ بدنی کم آورد چرا که تحت فشار بود. پریرا هم هنوز نتوانسته در تیم پرسپولیس هماهنگ شود و فورواردی زهردار نشان نداده است. البته زمان می‌برد تا این بازیکن بتواند خودش را با شرایط پرسپولیس وفق بدهد.

سید صالحی درباره اینکه تیم پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود، گفت: تیم پرسپولیس بازی ۶ امتیازی را برد و این تیم به همراه سپاهان  تکلیف قهرمانی را مشخص می‌کنند. البته تیم‌های گل گهر و استقلال هم جزو مدعیان قهرمانی هستند، اما شانس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان بیشتر از این ۲ تیم است.

او درباره بازی بعدی پرسپولیس برابر تیم سپاهان گفت: به نظرم  این بازی برای هر ۲ تیم سرنوشت ساز است و هر تیمی که این بازی را پیروز شود درصد قهرمانی اش را بالا می‌برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار