سری آ ایتالیا

رم ۱ - یوونتوس صفر/ تیم مورینیو به تور زد، یووه به تیر

رم در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه یک بر صفر یوونتوس را شکست بدهد.

شاگردان ژوزه مورینیو که هفته قبل مغلوب کرومونزه شدند، امشب در حساس‌ترین جدال هفته سری آ توانستند یوونتوس را با یک گل شکست بدهند و فاصله‌شان با اینتر، تیم دوم جدول، را به دو امتیاز کاهش بدهند.

با وجود یک نیمه اول خواب‌آور، رم در نیمه دوم به یک برد هیجان‌انگیز رسید. تیم ژوزه مورینیو با خلق کم‌ترین موقعیت و دادن چند موقعیت خطرناک به حریف، یک برد دلچسب کسب کرد.

در نیمه نخست، بازی جذاب نبود و موقعیت‌های چندان جدی ندیدیم. جدی‌ترین خطر این نیمه روی سانتر دنیلو و ضربه سر رابیو رقم خورد که پاتریسیو به کمک تیر دروازه مانع از گل یووه شد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم، جانلوکا مانچینی پس از دریافت پاس کریستانته با شوتی محکم از فاصله دور، دروازه شزنی را فرو ریخت.

دقایقی بعد ضربه آزاد خوان کوادرادو به تیر عمودی دروازه خورد و به بیرون رفت. در ادامه دی ماریا با شوتی از راه دور تلاش کرد گل مانچینی را پاسخ بدهد، اما پاتریسیو با مهاری تک دست توپ را به کرنر فرستاد.

تیر دروازه جالوروسی برای سومین بار لرزید و اشتباه مدافعان خودی باعث شد توپ بازهم به تیر عمودی رم برخورد کند.

یووه در ثانیه‌های پایانی مسابقه یک فرصت عالی گلزنی هم داشت که دنیلو شوتش را به آرامی به دستان پاتریسیو فرستاد.

در پایان بازی، مویزه کین تنها چند ثانیه پس از ورودش به زمین در دقیقه ۹۰، پس از برخورد با جانلوکا مانچینی به او لگد زد و کارت قرمز گرفت.

یووه با این شکست ۳۵ امتیازی و در رتبه هفتم باقی ماند و تقریبا امیدش را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده از دست داد.

برچسب ها: رم ، یوونتوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار