خودداری ۳۷ خلبان صهیونیست از انجام رزمایش نظامی

خلبانان ذخیره نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند در اعتراض به کابینه نتانیاهو در رزمایش آینده شرکت نخواهند کرد.

خلبانان ذخیره نیروی هوایی ارتش صهیونیستی اعلام کردند در اعتراض به اقدامات کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در رزمایش آینده شرکت نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری «معا» ۳۷ خلبان از ۴۰ خلبان اسکادران ۶۹ نیروی هوایی رژیم صهیونیستی ویژه حملات به اهداف دور، این تصمیم خود را به فرمانده نیروی هوایی و فرمانده اسکادران جنگنده‌های F۱۵ I اعلام کردند.

اسکادران ۶۹ یکی از مهم‌ترین واحد‌های ارتش رژیم صهیونیستی است که در سال ۲۰۰۷ در حمله به تاسیسات هسته‌ای سوریه شرکت کرد. خلبانان آماده باش و ذخیره این اسکادران در کارزار بین جنگ‌ها که رژیم صهیونیستی ضد اهداف ایرانی در سوریه آغاز کرده نیز مشارکت می‌کنند.

در هفته‌های اخیر ارتش رژیم صهیونیستی از پیدایش بحران خطرناکی در نیرو‌های ذخیره خود در اعتراض به اصلاحات قانونی ابراز نگرانی کرده و مقامات ارتش از این نگرانی با عنوان «خطرناکترین پدیده از جنگ اکتبر ۱۹۷۳ تاکنون» یاد کرده اند.

سربازان ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی نیز طوماری را امضا کردند که تاکید می‌کند در صورت اجرای اصلاحات قانونی از حضور در نیرو‌های ذخیره خودداری می‌کنند.

«هرتزل لوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی ماه گذشته از سربازان ذخیره خواست تا اختلافات را به بیرون از ارتش نکشانند و برای لباس ارتش احترام قائل شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
آفرین اگر تمامی نیروی انتظامی رزمی اسرائیل اعتصاب کنند ودولت صهیونیسمی را ساقط کنند ووحدتی بین تمامی ادیان بوجود بیاورند ویک فلسطین یک پارچه تشکیل دهند وبا آسایش کنار هم زندگی کنند ودیگر جنگ و خونریزی صورت نگیرد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۰ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
دیگر درخاور میانه وغرب آسیا
هیچ پرنده ای دیگر برای پرواز حریم امن ندارد
کافی است به انواع موشک ها ی زمین به هوا و
انتحاری ها توجه داشته باشیم یعنی قطعا ایران می تواند
اف ۳۵ و...را در آسمان مورد هدف قرار بدهد
آخرین اخبار