تحویل ۱۰۰۲ واحد مسکن به مددجویان اصفهانی

در سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۱۰۰۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان اصفهان واگذار شد.

در آیینی با دستور رئیس جمهوری ۲۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شد که ۱۰۰۲ واحد آن سهم استان اصفهان بود.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: این واحد‌ها با همکاری بنیاد مسکن، بسیج سازندگی، شرکت فولاد مبارکه و خیران در قالب تفاهم نامه تامین مسکن خانوار‌های تحت حمایت و با کمک‌های بلاعوض و مشارکت مردم، تکمیل و به مددجویان واگذار شده است.


او افزود: این واحد‌های مسکونی با مساعدت بیش از ۱۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد، مشارکت نیکوکاران، گروه‌های جهادی و سایر سازمان‌ها ساخته و تکمیل شده است.


مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان همچنین با بیان اینکه کمیته امداد در نظر دارد تا پایان سال ۱۴۰۲، مددجویان روستایی را خانه دار کند، گفت: درصورتی که زمین مورد نیاز مددجویان متقاضی، با همکاری بنیاد مسکن و استانداری تامین شود، با ارائه وام‌های قرض الحسنه و صدور مجوز‌های لازم، تا پایان سال آینده می‌توانیم ۱۰۰۲ واحد مسکونی را تکمیل و به خانواده‌های تحت حمایت واگذار کنیم.
زارع از شرکت فولاد مبارکه برای مشارکت در احداث ۱۰۰ واحد مسکونی، قدردانی کرد.

در این مراسم علاوه بر اهدای نمادین کلید منازل به سه نفر از سرپرستان خانواده‌های تحت حمایت، به دو نفر از نوعروسان و دو نفر از بانوان سرپرست خانوار، حواله دریافت جهیزیه و اقلام ضروری اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.